• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Weer knikte ze. Mijn ogen vergrootte ietsje. Opeens sprong ze op en nam een tak van de grond. Het leek alsof ze letters begon te schrijven in het zand. Wanneer ik dichterbij kwam, zag ik dat ze 'Fáilte' had gespeld. Ik zette grote ogen op en keek naar de wolf. "Wie ben je?" vroeg ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    [Mjah, ik ook niet. Ik heb volgens mij nog niet met Liam gepraat]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Verzin gewoon een paar namen, zou ik zeggen. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [haha never mind, ik doe wel gewoon even vaag]

    Liam
    Ik haal mijn schouders op, 'gewoon wat meisjes, niemand bijzonders ofso'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Mijn pompoensap slik ik door en ik breek de zak met skittles open, waarna ik mijn tas naast mij op het bankje zet. Een handvol skittles gaat mijn mond in en als ik ze op heb, kijk ik Mary en Catherine even aan. 'Oh, willen jullie ook? Soms ben ik een beetje egoïstisch en dan vergeet ik het mensen te vragen.' Zeg ik eerlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    Hij cirkelde rondjes om me heen, maar ik sloeg de bal weg en zette weer de volgende inval in. Dit zou een ontzettend makkelijk potje worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fay
    'Wie ben je.' Vroeg hij zacht. Ik grinnikte in mezelf en liet mijn echte ogen zien. Ik had blauwe ogen, maar meerdere mensen hadden dat. Ik liet mezelf lang hem lopen en ik ging naast hem zitten. Ik deed mijn kop tegen zijn hand. We blijven anoniem..

    Madison
    hij haalt zijn schouders op. 'Gewoon meisjes niets bijzonder ofzo.' Zei hij niet boeiend. Ik grinnikte. 'Je kan iedere Tigre die je nog niet gehad hebt en die knap is toch als prooi beschouwen?' Zei ik niet begrijpend. Wat was er zo moeilijk aan?

    Jason
    'Geloof je me nu?' Vraagd ze. Ik kon me niet tegenhouden en drukte mijn lippen op die van haar. Ik hield van haar met heel mijn hart en ik kon niet zeggen van niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    "Gaat het?" grinnikt Mary zodra het haar lukt.
    Ik wrijf even over mijn borstkas en steek met mijn andere hand mijn duim op. Ik neem nog een slok van mijn thee en kijk Mary bewust niet aan om een herhaling van het tafereel van net te vermijden.
    Ik kijk even naar Jade die zit te kauwen.
    "Oh, willen jullie ook? Soms ben ik een beetje egoïstisch en dan vergeet ik het mensen te vragen," zegt ze dan.
    Ik schud mijn hoofd en kijk haar glimlachend aan.
    "Geniet er maar van," zeg ik vriendelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Daniël
    Voordat ze ook maar in de buurt van het doel kon komen, grijnste ik en knipte mijn vingers, waarna de tijd weer terug draaide en ik de bal weer in handen was. 'Het lukt hoor,' Grijnste ik zelfvondaan toen ik de bal in mijn handen had en weer om haar cirkelde, maar toen stopte ik en dribbelde snel naar het andere doel. Ik ontwijkte haar en gooide de bal toen gemakkelijk in het doel. 'YEAH!' riep ik enthousiast. Ik ving de bal op en gooide die naar haar. 'Diegene die nu een punt erbij gooit, wint.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik grijns even wanneer Catherine weer drinkt en mijn blik vermijdt.
    "Oh, willen jullie ook? Soms ben ik een beetje egoïstisch en dan vergeet ik het mensen te vragen."
    Ik schud glimlachend mijn hoofd.
    "Nee dank je. Lasagne en Skittles gaan niet zo heel goed samen," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam
    'Je kan iedere Tigre die je nog niet gehad hebt en die knap is toch als prooi beschouwen?' Ik kijk Madi even aan. 'Klopt, ik wil alleen geen eerste jaars hebben'.

    Cassie
    Mijn hart maakt een sprongetje als Jason weer begint met zoenen. Ik sla mijn armen om zijn nek en laat mijn tong over zijn lippen glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik moet een beetje om Catherine en Mary lachen en pak de beker pompoensap weer. 'Catherine,' Zeg ik en ik kijk haar aan. 'Kan je een beetje wat over jezelf vertellen? Ik heb graag een beetje overzicht over de tafel Les Tigres weet je. Gewoon de basic stuff, je hoeft geen personal dingen te vertellen.' En ik geef haar een knipoog, terwijl ik weer een slok neem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes, ik vertrouwde het voor geen millimeter. 'Zonder gave, Daniël.' zei ik en ontspande me daarna weer en bleef even op de plaats dribbelen om hem uit te dagen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Waarom is Liam trouwens in de lijst 17 en bij RPG rollen 18? :'D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Wanneer haar ogen veranderen, krijg ik het gevoel dat ik die ogen al eerder had gezien. "Die ogen," fluister ik. "Ze komen me zo bekend voor," ik schud even mijn hoofd. "Misschien krijg ik gewoon waanbeelden."
    Nu gaat ze naast me zitten, waarna ze haar kop tegen mijn hand doet. Ik glimlach even. "Hoe cute kan je zijn?" Lach ik.


    Take me to wonderland