• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madison
    'Madi, dat heb ik tegen zoveel meisjes gezegd, je kent me toch. En trouwens áls ik je al leuk vond, wat ik absoluut niet vond, dan zou ik nu van je afblijven. Ik ga niet de vriendinnetjes van vrienden stelen'. Zegt hij verwerend. 'dat is logisch. Dat laatste dan. dan heb ik een vraagje. Op wie heb je een oogje. Wie is je prooi?' Vraag ik nu nieuwschierig.

    Jason
    'Liegen? waar héb je het over? Ik vind jou leuk! Als je het niet gelooft gebruik dan je gave eens!' Zeurt ze weer. 'Oke. Kap met toneel spelen. Het is niet grappig. Mijn hart is al gebroken. Moet je er ook nog op trappen.' Zeg ik grommend. Ik loop stevig door zodat ze me niet bij kan houden op haar hakken.

    Fay
    'Hey, waarvan kom jij?' Vraagt hij glimlachend. Hij aait me achter mijn oor en ik kan gewoon weglopen. Ik help hem opstaan en bekijk hem nog is. Hij was erg knap. 'Je bent wel groot.' mompelt hij. Ik knik. Ik was groot. Voor een wolf..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Oh... je hebt al gereageerd, nou ja, ik ben dan niet de beroerdste. Ik zal even terug antwoorden.)

    Jade
    Mary zwaait naar mij en ik loop naar haar toe. 'Wat wil je drinken?' Ik roep terug dat ik wel pompoensap wil en als ik daar ben ga ik tegenover Mary aan de tafel zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik knik.
    "Dus een groene thee en pompoensap."
    Ik loop van tafel en ga het halen. Voor mezelf breng ik een ice tea mee. Ik zet de glazen en tas op tafel en ga weer zitten.
    "Smakelijk," zeg ik met een knorrende maag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Plots zie ik Mary naar iemand wuiven terwijl ze roept wat die te drinken wil. Ik glimlach vriendelijk naar het meisje dat bij ons komt zitten.
    "Catherine," stel ik mezelf voor terwijl ik een hand uitsteek.
    Dan komt Mary terug met het drinken en ik bedank haar even.
    "Smakelijk," zegt ze dan. Ik glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassie
    'Oke. Kap met toneel spelen. Het is niet grappig. Mijn hart is al gebroken. Moet je er ook nog op trappen.' gromt Jason en hij loopt er zo snel vandoor dat ik hem niet kan bijhouden op mijn hakken. Ik zucht even maar ren dan voorzichtig achter hem aan. Ik laat hem zacht tegen de muur aanvliegen. 'Als je me niet wil geloven dan bewijs ik het wel,' zeg ik zacht. Ik buig me naar voren en zoen Jason met alle liefde die ik in me heb.

    Liam
    'dat is logisch. Dat laatste dan. dan heb ik een vraagje. Op wie heb je een oogje. Wie is je prooi?' Ik haal me schouders op, 'weet ik nog niet, ik kan natuurlijk niet twee keer dezelfde nemen,' zeg ik grinnikend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    De wolf helpt me opstaan, waarna ik hem, of haar, met een aai beloon.
    "Knikte e nou net?" Vroeg ik verbaasd hardop toen ze met haar hoofd leek te knikken.


    Take me to wonderland

    Jade
    Ik kijk op naar Mary en bedank haar terwijl ik mijn pompoensap aan nam. Ze was wel heel veel veranderd, veel aardiger dan ik me kan bedenken. Dan draai ik me naar het nieuwe meisje om, die ik nog niet ken, en kijk haar aardig aan, maar geef haar geen hand. 'Ik geef mensen meestal nooit de hand, vind ik niet nodig, maar ik heet Jade. Pleasure to meet you.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik neem mijn bestek en steek wat eten in mijn mond.
    "Mwot wij wikw wewwen?" vraag ik met volle mond aan Jade.
    Ik grinnik en slik het door.
    "Wil jij niets hebben?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madison
    'weet ik nog niet, ik kan natuurlijk niet twee keer dezelfde nemen,' grinnikt hij. Ik grijns terug. 'Wie heb je dan al gehad?' vraag ik nu nieuwschierig. Nu wou ik het weten ook.

    Jason
    Ik vlieg zacht tegen de muur aan.'Als je me niet wil geloven dan bewijs ik het wel,' fluisterde ze tegen me. Ik wou dit, maar het voelde niet goed. Ze had Fáilte. Ik kon er niets aan doen en kuste terug. Ik hield van haar, maar wat was er gebeurd. Had ik dit soms veroorzaakt? Nee dat kon niet ik was niet in transe geweest.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fay
    'Knikte je nou net?' Vroeg hij verbaasd. Ik knikte alweer. Ik sprong omhoog en pakte een scherpe stok. Ik begon te schrijven met de tak in mijn mond. 'Fáilte.' Schreef ik op. Hij zou me niet herkennen, maar wel verbaasd zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    "Ik geef mensen meestal nooit de hand, vind ik niet nodig, maar ik heet Jade. Pleasure to meet you," zegt ze op een aardige toon.
    "Zal ik onthouden, Jade," zeg ik met een knipoog.
    Ik neem mijn tas thee met beide handen vast en neem een slok van het warme goedje. Het is cliché, maar het doet me aan thuis denken.
    Ik verslik me door het lachen wanneer ik Mary met een volle mond zie praten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassie
    Ik glimlach voorzichtig als Jason terug kust. Ik kus hem nog even en laat hem dan los, 'geloof je me nu?'

    [Wiens naam mag ik gebruiken bij Liam? Ik vind het lullig als ik gewoon want namen doe terwijl die persoon het niet goed vind]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik grinnik als Mary probeert met haar mond vol eten te praten, maar ze slikt het door en vraagt daarna of ik niet iets wil hebben. Ik schud even mijn hoofd en kijk haar dan aan. 'No, I'm good,' grijns ik, terwijl ik mijn tas open doe en hier een zak met skittles uithaal en een croissantje. 'Ik heb altijd wel een beetje eten bij me.' Ik zet het eten op de tafel en drink wat van mijn pompoensap.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (@lovingstyles: Mijn naam iniedergeval niet, niet omdat ik het niet wil, maar omdat Jade en Liam niet echt wat hebben gehad of zo. Dat zie je soms ook in de gesprekken die Jade en Liam hebben gehad.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik grinnik en verslik me bijna in een hete aardappel wanneer Catherine half verdrinkt in haar thee. Ik hoest lachend.
    "Gaat het?" vraag ik grinnikend wanneer ik zelf ook wat bekomen ben.
    Ik kijk glimlachend naar Jade en grinnik weer wanneer ze een hele voorraad uit haar tas haalt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.