Zeiktopic.
& dan vooral aan de hoeveelheid dat ze eet.
Zoals net. We hebben het avond gegeten, de borden waren nog niet eens van tafel of zij loopt nu alweer een heel pak koekjes naar binnen te werken.
& Ook gisteravond. Toen lag ze in bed , komt ze weer naar beneden om een tosti te maken.
& ze is al niet een van de dunsten..
Ik irriteer me er echt mateloos aan.
Ik zei net ook van 'We hebben net eten op, als je nog honger hebt schep dan nog een bord op of zo, maar beter leg je die koekjes weg'
gaat ze me stom aangapen en extra smakken enzo, om mij te irriteren.
& dit zeg ik niet omdat ik een hekel heb aan dikke mensen of wat, want ik ben zelf ook wel mollig, maar dit zeg ik omdat ik het kwijt moet en omdat ik niet wil dat ze gepest word.
Mijn zusje is echt lang voor haar leeftijd, en ook erg breed, met een buikje + haar persoonlijk heeft ze ook niet erg meezitten Ofnouja, ze kan heel leuk zijn, maar zoals ze zich gedraagt om zich 'stoer' te voelen komt ze ontzettend achterbaks, kinderachtig en arrogant over, dus ze word al best gepest, en als ze zo door blijft gaan word dat alleen nog maar erger. Ze doet zich wel heel stoer voor en zo, grote mond, grove woorden maar ik ken haar nu al 14 jaar, en dat is lang genoeg om te weten dat het haar echt wel pijn doet.
Ik en mijn zusje hebben best veel meegemaakt samen, en onze ouders zijn nou niet echt de beste ouders van de wereld, Ze proberen het maar in hun geval werkt dat dus niet bepaald, dus ik en mijn zusje moesten al best jong zelfstandig worden en alles en ik ben best wel beschermend tegenover haar als het er op aan komt, maar ze is zichzelf nu aan het verpesten. Ze lokt alles zelf uit, en dan verwacht ze dat ik het wel voor haar oplos, en als ik dan iets zeg ,zoals net, dat ze misschien wat minder moet eten. Of dat ze niet meteen zo in de verdediging moet schieten, of dat ze ook kan uitleggen waar ze zich aan ergert zonder alles en iedereen kapot te schelden, krijg ik meteen dingen naar mijn hoofd toe gesmeten. En dan letterlijk dingen. Van lepels tot stoelen ¬¬
& het begint me echt een beetje de keel uit te hangen nu.
Ik weet dat ze mijn zusje is, en dat het misschien ook een beetje pubertijd is, maar echt alles wat ze doet irriteert me nu, en soms is het zelfs zo erg dat ik haar het liefst gewoon uit het raam wil gooien, of haar keel dicht wil knijpen en dan gewoon tot ze stikt.
En ik weet dat dat heel erg is om te zeggen, en om te denken maar ik kan er niks aan doen. & tegelijkertijd wil ik haar ook helpen maar ik weet niet hoe.
Ik hoef geen reacties zoals 'Dit zeg je toch niet over je zusje' want ik weet zelf heel goed dat je niet zo over je familie hoort te denken, maar ik kan mijn gedachten niet zelf bepalen, en ik moest mijn verhaal gewoon echt even kwijt.
The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.