• Wat denken jullie over cristiano ronaldo???

    btw; gwn een vraagje dus geen bullllshittt!! ;d

    dankje!!!
    ;d

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:40 ]

    Cesare schreef:
    (...)

    http://worldsoccer.about.com/od/players/a/Lionel-Messi-Vs-Cristiano-Ronaldo.htm

    Facts > Opinion

    Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar Real, en dus ook Ronaldo. Ik geef toe dat Messi een betere teamspeler etc is, maar je bent stom als je zegt dat Messi veeeel beter is enzo. Maar mijn favoriete speler is toch een Duitser


    Jeej, ik ben stom. Ik had ook moeten zeggen dat Messi in mijn ogen beter is want Ronaldo is bijvoorbeeld beter in koppen dan dat Messi dat is, maar als ik ook zie hoe Messi op en buiten het veld is vergeleken met Ronaldo gaat mijn voorkeur weer uit naar Messi.
    Welke Duitse speler? (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Jeej, ik ben stom. Ik had ook moeten zeggen dat Messi in mijn ogen beter is want Ronaldo is bijvoorbeeld beter in koppen dan dat Messi dat is, maar als ik ook zie hoe Messi op en buiten het veld is vergeleken met Ronaldo gaat mijn voorkeur weer uit naar Messi.
    Welke Duitse speler? (:


    Nee, ik bedoel de mensen die niet toe kunnen geven dat Ronaldo hetzelfde niveau heeft als Messi. En je hebt gelijk, je kunt beter om gaan met Messi dan met Ronaldo, gewoon vanwege ego etc. Maar dit weet je ook niet zeker, aangezien je geen van beide kent (cat)

    Mesmut Özil, ook Real Madrid. Hij speelt echt goed, en is een van de betere spelers van Real. Hoewel ik laatste tijd Neymar ook steeds beter etc vind worden.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Queensbury schreef:
    Ik vind hem echt zo knap :9~
    Zijn innerlijk is alleen dan weer wat minder..


    Tell me about it, stud.

    Cesare schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel de mensen die niet toe kunnen geven dat Ronaldo hetzelfde niveau heeft als Messi. En je hebt gelijk, je kunt beter om gaan met Messi dan met Ronaldo, gewoon vanwege ego etc. Maar dit weet je ook niet zeker, aangezien je geen van beide kent (cat)

    Mesmut Özil, ook Real Madrid. Hij speelt echt goed, en is een van de betere spelers van Real. Hoewel ik laatste tijd Neymar ook steeds beter etc vind worden.


    Oh zo, nee, dat klopt.
    Ja, vooroordeling. Ik zie Ronaldo wel heel erg vriendelijk zijn als je hem eenmaal kent.

    Is inderdaad een goede speler. Mijn favoriet is Schweinsteiger. Ik volg Neymar eigenlijk niet zo, ben wel benieuwd waar hij in de toekomst gaat spelen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    PinkaminaPie schreef:
    Een grote not :W


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    PinkaminaPie schreef:
    Een grote not. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Oh zo, nee, dat klopt.
    Ja, vooroordeling. Ik zie Ronaldo wel heel erg vriendelijk zijn als je hem eenmaal kent.

    Is inderdaad een goede speler. Mijn favoriet is Schweinsteiger. Ik volg Neymar eigenlijk niet zo, ben wel benieuwd waar hij in de toekomst gaat spelen.


    Mhm, je moet nooit bij een speelstijl direct zeggen hoe zijn karakter is :3

    Schweinsteiger is ook goed :3 En mensen maar denken dat Nederland gewoon 1e wordt in de poul op 't EK. We mogen blij zijn met de 2e plek (= boven Portugal). Het logischte zo Real of Barça zijn, maar aan de andere kant is het ook niet logisch dat hij nu nog bij Santos speelt. Bovendien is er een redelijke kans dat hij bij de twee de hele tijd op de bank zit en alleen maar invalt. Het zo slimmer zijn om bij een subtopper zich te gaan ontwikkelen, bijvoorbeeld Bayern of Liverpool. Dat zijn de clubs die hem sowieso wel opstellen.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    *besluit om haar mond te houden en gedeisd het topic te verlaten*


    Full of envy behind that anonymous mask

    Hij is knap. Geweldige speler, alhoewel hij wel een egoïst is en dat hij soms wat te veel drama maakt. En ik ben voor Real dus eigenlijk doet hij voor mij nooit veel slecht.


    effort never betrays you

    Corvette schreef:
    Goede speler, opzich, geen slechte looks.. Maar, that's it. Hij is van Real, ik ben voor Barça (krul)


    No guts no glory.

    Cesare schreef:
    trouwens, moet dit niet in voetbal? S:
    Er is geen voetbal subforum meer :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Corvette schreef:
    (...)Er is geen voetbal subforum meer :W


    Slecht >:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Een grote machoman, dus nee. Ik mag hem niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een geweldige voetballer. En hij lijkt me ook best aardig. Die hele arrogantie is in mijn ogen een grote act. Als je hem ziet met kinderen, dat is echt geweldig om te zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sorry, ik ga geen plaats genoeg hebben om al mijn walging voor Ronaldo uit te drukken :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3