• Ik heb gezocht op Duifmeneer en er was geen topic:

    Hartstikke cool! HOE doe je dat toch, een YouTube hit worden? Ik heb geen idee. Die vader vond HOErenneuken wel leuk. Het liedje dan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn opa hield duiven ^^. Maar, ik ken die meneer ook al, aangezien hij non-stop werd geïmiteerd op fam. weekend :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    Mijn opa hield duiven ^^. Maar, ik ken die meneer ook al, aangezien hij non-stop werd geïmiteerd op fam. weekend :'D


    Ik kwam op school, en iedereen zat zo van: "HOE gaat het, HOE HOE HOE gaat het?". Ik dacht dat ze gewoon vriendelijk waren :'3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is op onze school een grote hit! :'D
    Jongens verbrengen hun pauzes door door te hoe-en. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    Het is op onze school een grote hit! :'D
    Jongens verbrengen hun pauzes door door te hoe-en. XD


    Cool Annabeth! HOE gaat het? HOE HOE HOE HOE gaat het? :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha, prachtig x) Al die slechte remixes en van die flauwe woordgrappen! Echt grappig dit, ik had er nog niet van gehoord :')

    Vluuv schreef:
    Haha, prachtig x) Al die slechte remixes en van die flauwe woordgrappen! Echt grappig dit, ik had er nog niet van gehoord :')


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Respect voor die jongen _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vluuv schreef:
    Haha, prachtig x) Al die slechte remixes en van die flauwe woordgrappen! Echt grappig dit, ik had er nog niet van gehoord :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha klopt, hilarisch XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Het is na een week niet meer grappig


    Today will be Girl's Day party with you~