• I Can't Stop It Anymore • Harry Styles
    trailer.



    Catherine Taylor is al een jaar gelukkig samen met haar vriend Harry Styles. Ze kent hem van school. Catherine was nieuw en Harry hielp haar door de eerste schoolweek heen.

    Olivia Hendriksen is al een jaar gelukkig samen met haar vriend Harry Styles. Ze kent hem van tennis. Olivia was nieuw en Harry hielp haar door de eerste tennisles heen.

    Maar wie verdient hem meer?

    Heey, daar ben ik weer,
    Ik begin een Harry Styles story en heb rollen nodig.
    We hebben nodig:
    -Mensen van school
    -Mensen van de tennisclub

    Zayn & Niall zitten bij Catherine op school,
    Liam & Louis Bij Olivia op tennis xx


    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:
    Waarschuwen?

    -XX- LondonBaby && MsTomlinsonx

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:11 ]


    no alarms and no surprises

    ik vul later in.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Om het duidelijk te maken:
    Rol: Hoofdpersoon
    Volledige naam: Catherine Taylor
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    Ze heeft blonde krullen tot op haar schouders. Ze heeft ijsblauwe ogen en kleedt zich vaak comfortabel.
    Persoonlijkheid: Catherine is best wel onzeker over zichzelf, maar toch droomt ze al haar hele leven om actrice te worden. Ze bindt zich te snel aan mensen.
    Extra:Catherine is geboren en opgegroeid in Texas, maar vorig jaar verhuisde ze naar Engeland.

    Olivia komt later xx

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 17:16 ]


    no alarms and no surprises

    Rol: Mensje van school en als het kan, vriendin Zayn [a]
    Volledige naam: Zaria Eloïse Swarek.
    Leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Uiterlijk:


    Persoonlijkheid: Zaria is een ontzettend druk meisje, dat moeilijk te missen is. Ze leeft in het nu, en maakt zich nooit druk om de toekomst.
    Ze kent iedereen, en iedereen kent haar, als is het vaak niet persoonlijk maar slechts van naam en gezicht. Ze is prettig gestoord, en doet waar ze zelf zin in heeft. Alles aan Zaria is anders, op een goede manier. Ze valt op, zonder dat ze meteen als raar bestempeld word. Ze is enorm grappig, en behoorlijk slim, maar net als ieder ander heeft ook zij slechte eigenschappen. Zo vind ze het moeilijk om over haar gevoelens te praten, en drinkt ze op feestjes vaak te veel. Ook kan ze er heel slecht tegen als ze zich eenzaam voelt. Vroeger liep ze elke week met een andere jongen zonder ooit echt een relatie te beginnen, maar sinds ze Zayn heeft ontmoet is er iets verandert aan haar. Ze vertrouwd hem.
    Extra: Ze rookt.
    Waarschuwen? Yes, please.

    Ik ben er bij het karakter van uit gegaan dat het mag , dat ze met Zayn heeft of krijgt, maar als je wat anders in gedachten had, mag je die laatste zin, vanaf de komma, wel weg halen (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:28 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Ik ben er bij het karakter van uit gegaan dat het mag , dat ze met Zayn heeft of krijgt, maar als je wat anders in gedachten had, mag je die laatste zin, vanaf de komma, wel weg halen (: [/10]


    Tuurlijk kan ze met Zayn krijgen (;


    no alarms and no surprises

    LondonBaby schreef:
    (...)

    Tuurlijk kan ze met Zayn krijgen (;

    Echt, omgdankjee <3


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Kan een personage wat met Niall krijgen? Zoja, dan vul ik morgenmiddag/van 't weekend wat in. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Meisje van school met een huge crush op Nialler. (:
    Volledige naam: Sophie Alicia Grey
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk:


    Sophie is een mooi, tenger meisje met donkerbruine krullen en diepbruine ogen. Ze heeft schattige kuiltjes in haar wangen als ze lacht en sproetjes.
    Persoonlijkheid: Sophie is een meisje met een lange, verdrietige geschiedenis. Haar vader en moeder zijn overleden door een auto ongeluk en is nu in een pleeggezin waar ze een hekel aan heeft. Ze voelt zich vaak gebroken en eenzaam, dit komt ook omdat ze gepest is. Altijd draagt ze een soort van masker. Ze lacht altijd, zelfs al kan ze wel huilen. Iedereen denkt dat ze een vrolijk meisje is, maar dat is ze helemaal niet. Wanneer ze alleen is schrijft ze in haar dagboek.
    Extra: Ze heeft een licht Brits accent.
    Waarschuwen? Graag!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Shit! Sorry Riverfire, ik had je reactie niet gezien. Dat is best wel lullig. Zal ik hem maar veranderen dan? :$


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Als ik een karakter maak, kan ze dan iets met Liam krijgen? (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Candyfornia schreef:
    Shit! Sorry Riverfire, ik had je reactie niet gezien. Dat is best wel lullig. Zal ik hem maar veranderen dan? :$


    Oh, haha. Maakt niet uit. (: Neem jij de rol maar, ik vul wel niks in. Ik heb toch genoeg andere dingen te doen stiekem, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Een goede vriendin van Louis die op tennis zit.
    Volledige naam: Aceline Ice McCenzie.
    Leeftijd: 16 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Aceline heeft lang stijl donker bruin haar en grote topaz kleurige ogen, waar ze graag donker paars en donker roze oog schaduw bij draagt. Ze heeft volle perzik kleurige lippen.

    Persoonlijkheid:
    Aceline houdt er heel erg van om gek te doen bij haar vrienden. Ze is heel erg sportief en zet alles in voor haar tennis, wat ze al ongeveer 7 jaar speelt. Ook heeft ze interesse in muziek, vooral de piano trekt haar meeste aandacht en dat speelt ze al 4 jaar.
    Ze is niet graag alleen, waardoor ze de grootste deel van de tijd doorbrengt met haar vriendinnen. Ze neemt nooit iemand mee naar huis, doordat haar vader een alcohollist is en ze nooit weet hoe hij gaat reageren. Ze is bang voor hem, maar niemand weet dat en als ze alleen is dan barst ze. Op tennis weet niemand ervan en zet ze altijd een nep glimlach op, alleen Louis merkt dat er iets is omdat ze al jaren vrienden zijn. Maar meer dan vrienden zijn ze dan ook niet.

    Extra:Ze heeft een paarse piercing in haar neus.
    Waarschuwen? Ja, graag.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Meer?


    no alarms and no surprises

    Feminine schreef:
    Als ik een karakter maak, kan ze dan iets met Liam krijgen? (:
    -XOXO


    Ik zal kijken, maar met Liam & Niall hebben we al andere plannen...


    no alarms and no surprises

    Zijn er al rollen bekend? :3
    Btw, ik kan nog wel een jongen doen als je dat wilt? Want die zijn er nog niet. (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 15:31 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Candyfornia schreef:
    Zijn er al rollen bekend? :3
    Btw, ik kan nog wel een jongen doen als je dat wilt? Want die zijn er nog niet. (:


    De rollen zijn nog niet bekend, ik denk dat we maandag gaan beginnen. IK HOU VAN MENSEN DIE OOK JONGENS DOEN

    duidelijk?xx


    no alarms and no surprises