• [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:12 ]

    Hermes schreef:
    Hoi, je bent echt nutteloos bezig, wat bereik je hiermee. Niemand zal op die muziek liken behalve een paar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Escritura schreef:
    (...)

    Adding to that, I don't even like them.
    Serieus ik kon nog geen 5 seconden volhoude van dat nummer.


    ik begin er nog niet eens aan

    Glucio schreef:
    (...)

    Sorry dat ik even offtopic ga, maar ik moet even kwijt dat die kat geweldig is _O_

    .. en ik dat jou userpic geweldig is. _O_


    ars moriendi

    HoranNiall schreef:
    Ik wist dat dit niet lang ging duren.

    Assassin schreef:
    Met schone lei bedoelde je zeker alleen ons? Kijk wij willen wel veranderen, maar jij veranderd ook niet. Ik had mezelf voorgenomen om normaal te doen als jij ook normale topics maakte, gewoon zonder enig vooroordeel reageren. Maar je verpest het voor jezelf, ik weet niet waarom je toch bent terug gekomen.

    Meer ga ik niet verspillen aan je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chirest schreef:
    *Besluit om weg te gaan uit dit topic.*


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Met alle respect hoor, maar in een ander topic van jou las ik over een schone lei. Ik snap dat je dan verwacht dat wij dat doen, maar dan moet je dat zelf ook doen. Het is niet echt handig om continu muziek te plaatsen die andere mensen niet zo erg aanspreekt, daar komt alleen maar ruzie van. Dit is niet om jouw smaak af te zeiken of wat dan ook, maar gewoon om aan te geven dat niet iedereen dezelfde muzieksmaak heeft.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er een dislike bij gegeven :)


    Signature:

    Beste mensen, als jullie haar topics vervelend vinden dan negeren jullie deze gewoon. Immers, als iedereen de topics negeert dan verdwijnen ze vanzelf. Als jullie steeds reageren heeft zij alleen maar meer reden om nieuwe topics te maken.
    Danku.


    Life is hard and then we die

    -gaat weer verder Kees & Co kijken-
    vele malen leuker dan dit

    PUKKELxDING schreef:
    Beste mensen, als jullie haar topics vervelend vinden dan negeren jullie deze gewoon. Immers, als iedereen de topics negeert dan verdwijnen ze vanzelf. Als jullie steeds reageren heeft zij alleen maar meer reden om nieuwe topics te maken.
    Danku.


    Dankjewel voor deze wijze worden (en dat is niet sarcastisch bedoelt)_O_


    Physics is awesome

    SchoenVeter schreef:
    -gaat weer verder Kees & Co kijken-
    vele malen leuker dan dit

    O dat kijk ik altijd met mijn broer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Chirest schreef:
    Jij kickt er gewoon op. Bah, ik begin echt van jou te walgen. Je begint precies van voor af aan met je leugens. 'Ik ben naar een andere school gestuurd waar vele homoseksuelen zitten.', 'Het zijn me vrienden.'


    Dat heb ik nooit gezegd.

    Ik ben na een andere sgool gestuurd en daar zitten best veel homoseksuelen.

    Nooit heb ik gezegd dat het mijn vrienden zijn.

    Princesparis schreef:
    (...)

    Dat heb ik nooit gezegd.

    Ik ben na een andere sgool gestuurd en daar zitten best veel homoseksuelen.

    Nooit heb ik gezegd dat het mijn vrienden zijn.


    Die 'Het zijn me vrienden.' is de quote die je in dit topic zei.

    Princesparis schreef:
    En het zijn vrienden van me dusja.


    Dit dus, op pagina 1.

    Princesparis schreef:
    (...)

    Dat heb ik nooit gezegd.

    Ik ben na een andere sgool gestuurd en daar zitten best veel homoseksuelen.

    Nooit heb ik gezegd dat het mijn vrienden zijn.


    Argument invalid, je hebt het wel degelijk gezegd. :W
    moeilijk, alle leugens onthouden?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.