• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Kamer 8:

- Jason Happle / Sioux
    -

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]

Music can change the world because it can change people. - Bono.

[in kamer 8 zit mijn persoontje maar zijn naam is: Fateh Orion Incendio :) ABO]

[ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:57 ]

Do it scared, but do it anyway.

[Morgen eerst aan een mod vragen of het veranderd kan worden in five ;d en ik moet nog steeds wachten op hurted..]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[okee eempjes een abo]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Jah, voor mij ook.]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

[Ik ben er weer! ^^]

SomeMusic schreef:
    [Ik ben er weer! ^^]

Jippie_O_

[Yaaay :) Aimee en Steef liggen nog steeds op de grond xD]

Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Dat is ook een van de leukere dingen." Merkte hij op, blijkbaar zullen zijn vuurstuurkunsten op sommige momenten vreselijk geweest zijn. Nadat ik had verteld wat helderziend zijn inhield zei Fateh: "Soms best handig lijkt me." Zei hij. "In ieder geval minder gevaarlijk over het algemeen." Ik grinnikte. "Ja, minder gevaalijk, maar wel vreselijk." Mompelde ik en merkte dat hij naast me kwam liggen. "Ik had bijvoorbeeld een visioen dat mijn opa zou overleden, niemand geloofde me, maar het kwam wel uit. Dat soort momenten zijn vreselijk.

Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Voorzichtig drukte Aimee een kusje op mijn mond. Ik grinikte of ze was gewoon voorzichtig of ze was bang wat de rest ervan zou denken. We lagen toch al een tijdje te flirten..

Aimee
    Ik hoor dat Steef zachtjes grinnikt en rol met mijn ogen.Nu kon hij het krijgen ook. Ik kom iets meer overeind en druk mijn lippen steviger op die van hem.

[Brb even aankleden]

Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ze rolde even met haar ogen. Ze kwam iets verder overeind en drukte haar lippen steviger op de mijne. Zachtjes drukte ik haar tegen de grond, kuste haar terug en opende mijn mond een klein stukje.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 10:22 ]

Vince~Emoties beheersen

Ik zit verveeld rond te kijken in de kamer. Ik verveel me eigenlijk een beetje dus pak mijn mobiel erbij en ga maar een beetje spelletjes erop spelen.

I only miss you when I'm breathing

Luel

'Gaan we die film nou nog kijken?' vraag ik voor de zekerheid. Ik zit een beetje met de afstandbediening te spelen op het hoofdmenu van de DVD.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

-Fateh-
    'dat kan ik me goed voorstellen,' zeg ik rustig als Des een van de minde leuke momenten verteld. Ik dacht terug aan de momenten dat ik besefte dat ik anders was. Een groepje op school had gezien dat ik vuur maakten, het was per ongeluk maar ze zagen het wel. Elke dag kreeg ik te horen dat ik er niet hoorde, dat ik beter naar een circus kon. Een keer had ik ze letterlijk het vuur aan de schenen gelegd. Ik was gewoon begonnen met iemand te verbranden. Dat zou me nooit vergeven worden. Die jongen heeft daarvoor in het ziekenhuis gelegen, zo erg waren ze. 'gelukkig hoef je niet steeds na te denken dat je iemand niet moet proberen te verbranden,' mompel ik.

Vince~Emoties beheersen

'Eh ja, zet hem maar op.' antwoord ik dan tegen Luel. Ik had wel zin in zo'n soort film als Cloverfield te kijken, dramatisch maar af en toe wel humor.

I only miss you when I'm breathing

Aimee
    Hij drukt me zachtjes tegen de grond en kust me terug. Als hij zijn mond een beetje laat ik voorzichtig mijn tong naar binnen glijden.