• Het is 2012 en alles is volkomen normaal, zoals het altijd al is geweest. Dit is ook precies zo. Het feit dat er mensen bestaan met een genetisch bepaalde kracht, is voor niemand iets nieuws. Het is zelfs zo interessant geworden, dat het toeristisch trekpleister is en er zelfs veel geld mee verwed kan worden. In ieder land is er een groep van tien mensen -oud en jong- die een heel jaar de wereld rondtrekken en elke maand vechten tegen het team van een ander land. Het is te zien als een sport, als karate of voetbal - alles is vriendschappelijk. Er vallen geen doden, hooguit gewonden, maar alles gaat om de trofee die aan het einde van 2012 uitgereikt wordt. En één land mag zichzelf de kampioen noemen van de hele wereld.


    Zoals Amy/Mags het omschreef: Een WK voor mutanten. Nu zoek ik rollen. Rollen voor de mutanten die meedoen hieraan. -oud en jong, meisjes en jongens- Deze komen ook uit verschillende landen en de landen die meedoen hieraan zijn: Engeland, Duitsland, Italië, Marokko, China, Rusland, Nederland, Amerika, Spanje, Frankrijk, Colombia en Zweden.

    Dit idee is in me opgekomen door een droom. Want in mijn droom moest ik handballen, maar had iedereen ineens mutantkrachten. Heel vet. :9~ Ik had dus de kracht om vuur te sturen en verwerk het ook zo dat mijn personage dat heeft. (:

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Niet iedereen is tussen de 15 en 18.
    Uiterlijk: Bekend persoon. Lea Michele en Niall Horan zijn al bezet, sorry.
    Karakter:
    Land en geboortestad:
    Kracht: Het sturen van vuur is al bezet.
    Aanvallende of verdedigende mutant: Waarvoor is zijn/haar kracht het beste bestemd en wat kan hij/zij het beste. Verdedigen of aanvallen?
    Familie: Ze mogen een gewone familie hebben, een familie met mutanten, verzin maar wat. Maar niet iedereen hoeft een dode of twee dode ouder(s) te hebben.
    Extra informatie:
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul wel een jongen in, voor welk land?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Queensbury schreef:
    Ik vul wel een jongen in, voor welk land?


    Nederland, Marokko of Spanje. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb je nog nodig?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Heb je nog nodig?


    Jep, jongens. (:

    Btw ik heb ook mensen van een jongere of oudere leeftijd nodig. Ik kan niks met alleen maar 16jarige.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké, in jongensrollen ben ik niet zo goed, maar ik zal proberen

    Voornaam: Gillis
    Achternaam: Hypata
    Volledige naam: Gillis Paul Hypata
    Leeftijd en geboortedatum: 19 (16/02/1991)
    Uiterlijk:


    (Emmett Cullen/Kellan Lutz)
    Karakter: Gillis is een stoere kerel die zichzelf heel wat vind. Hij is ook ontzettend populair. Zijn teamgenoten zijn de enigen van wie hij kritiek aanvaard, het zijn zijn beste vriend(inn)en. Hij is soms behoorlijk egoïstisch en kan moeilijk tegen zijn verlies. Maar bij een wedstrijd heeft voor hem het team voorrang op zichzelf. Zijn leven bestaat uit eten, slapen, uitgaan en sporten.
    Land en geboortestad: Nederland, Den Haag
    Kracht: Gillis kan ontzettend hoog (tot drie meter) en ver (tot vijf meter) springen
    Aanvallende of verdedigende mutant: Gillis is een aanvallende mutant. Verdedigen is voor meisjes en doetjes, vindt hij, hoewel hij dat niet tegen de verdedigers van zijn team zal zeggen.
    Familie: Gillis' beide ouders hebben ook mutantkrachten. Zijn vader is ook een echte aanvaller, zijn moeder was eerder een verdediger. Hij is enig kind thuis, en rotverwend. Zijn ouders zijn apetrots op hem. In hun ogen kan hij bijna niets fout doen, enkel een paar dagen niet trainen is uit den boze (behalve als hij ziek is natuurlijk.) Ze eisen minstens een uur om de twee dagen, maar Gillis traint veel vaker dan dat.
    Extra informatie: Gillis is stiekem verliefd op een meisje uit zijn team, maar aangezien zij heel verlegen is durft hij dat niet toe te geven, het zou slecht zijn voor zijn imago, denkt hij. Niemand, zelfs zijn ouders niet, zelfs het meisje niet, weet hier iets van.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Geen leden meer voor het Engelse team nodig. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Moet je een beschrijving bij uiterlijk? Want dat vind ik echt nutteloos :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Voornaam: Elisa
    Achternaam: Devon
    Volledige naam: Elisa Katherine Lily Devon
    Leeftijd en geboortedatum: 25. 26 april.
    Uiterlijk: Stana Katic/Kate Beckett.


    Karakter: Ze is redelijk gemiddeld. -Meh, ben hier niet goed in- Goed, ze wordt bijna nooit kwaad en als er ergens ruzie is probeert zij dit te sussen. Verder is ze erg gedreven om haar doel te bereiken.
    Land en geboortestad: Slovenië en Ljubljana.
    Kracht: Mensen pijn laten voelen.
    Aanvallende of verdedigende mutant: Aanvallen, ondanks haar karakter.
    Familie: Ze woont nog bij haar ouders, maar haar oudere broer, Christopher is al het huis uit.
    Extra informatie: Nope.
    Titel? Nope.
    Mag ik je waarschuwen? Nee. (cat) Lol. Maar het klinkt nu niet echt spannend..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dumbledore schreef:
    Geen leden meer voor het Engelse team nodig. (:


    Ik heb wel iets voor een twaalfjarig meisje uit Marokko.. maar da's geen jongen, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Queensbury schreef:
    Moet je een beschrijving bij uiterlijk? Want dat vind ik echt nutteloos :W


    Nee hoor, foto is genoeg. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Riverfire schreef:
    (...)

    Ik heb wel iets voor een twaalfjarig meisje uit Marokko.. maar da's geen jongen, haha.


    Haha mag hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MissSharp schreef:
    Voornaam: Elisa
    Achternaam: Devon
    Volledige naam: Elisa Katherine Lily Devon
    Leeftijd en geboortedatum: 25. 26 april.
    Uiterlijk: Stana Katic/Kate Beckett.


    Karakter: Ze is redelijk gemiddeld. -Meh, ben hier niet goed in- Goed, ze wordt bijna nooit kwaad en als er ergens ruzie is probeert zij dit te sussen. Verder is ze erg gedreven om haar doel te bereiken.
    Land en geboortestad: Slovenië en Ljubljana.
    Kracht: Mensen pijn laten voelen.
    Aanvallende of verdedigende mutant: Aanvallen, ondanks haar karakter.
    Familie: Ze woont nog bij haar ouders, maar haar oudere broer, Christopher is al het huis uit.
    Extra informatie: Nope.
    Titel? Nope.
    Mag ik je waarschuwen? Nee. (cat) Lol. Maar het klinkt nu niet echt spannend..


    Da ken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Da ken.


    Maar het gaat nog spannend worden, dus echt heel spannend, met doden e.d.?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Maar het gaat nog spannend worden, dus echt heel spannend, met doden e.d.?


    Ja, want er komt nog een verhaal in te zitten, maar die verklap ik nog niet. :Y) De hoofdlijn is het WK, maar daar gaat het uiteindelijk mis.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ja, want er komt nog een verhaal in te zitten, maar die verklap ik nog niet. :Y) De hoofdlijn is het WK, maar daar gaat het uiteindelijk mis.


    Goed, waarschuw maar, dan kan ik nog altijd zien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt