• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Toe laten staan dat meisjes geen lang shirt hoeven te dragen als ze een legging aanhebben. Mijn ogen branden nog... -_-


    Not all those who wander are lost.

    Mijn school is één grote faal. Ik zit er zeer aan te twijfelen of ik door moet gaan met mijn opleiding, want ik heb in het hele halfjaar letterlijk nog niets geleerd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ho, wait, dus je hebt er nu gewoon studiepunten bijgekregen?:'D Dat is toch goed? _O_

    Mijn school faalt gewoon altijd, leraren komen random niet opdagen, uren vallen uit terwijl niemand dat weet en roosters komen niet overeen met andere leerlingen, die wel hetzelfde zouden moeten hebben. (cat)


    everything, in time

    Nocturn schreef:
    Toe laten staan dat meisjes geen lang shirt hoeven te dragen als ze een legging aanhebben. Mijn ogen branden nog... -_-


    Oh, dit!


    Olive

    Ik had me netjes voor allebei mijn werkgroepen ingeschreven en usis gaf aan dat beide inschrijvingen geslaagd waren. Nu wilde ik gister even mijn rooster over gaan nemen, is één van de inschrijvingen dus niet geslaagd en nu kan ik me niet meer voor die werkgroep inschrijven. Zonder die werkgroep haal ik het tentamen niet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn school faalt ook :'). Dat is dan vooral in het nakomen van afspraken, dingen op tijd aan studenten laten weten en dat soort dingen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ooeeeh, Enschede of Deventer?
    Want dat wil ik ook als ik volgend jaar naar Deemter ga! :o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn school faalt ook. Als je een keer een weerwoord hebt op iets wat de leerkracht zegt, als die leerkracht dan al beetje pissig is, gaan ze gelijk dreigen met waarschuwingen enz. Soms zelfs officiële waarschuwingen.


    26 - 02 - '16

    Mijn school is zo goed geregeld dat we voor ieder klein dingetje straf krijgen. :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn school staat welwillend en sympathiek tegenover stakingen - volgens de directie dan - maar wie gaat staken krijgt wel keihard op z'n donder :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nou. Mijn directie faalt. -.-"
    Dinsdag moesten wij 3km op verplaatsing voor 1 uurtje gymm! (Normaal 2 uur)
    Dus: 25 minuten turnen en dan al terug naar school.
    Zeker met dat ik nog eens helemaal van mijn huis moest (12km!)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bij ons heeft er 6 jaar lang iemand met kattenlenzen rondgelopen, werd nooit iets van gezegd, ik heb 1 dag witte lenzen in en er komt meteen een kleurlenzen verbod ;l Rotschool. En we hebben niet genoeg geld voor een fatsoenlijk schoolreisje naar een pretpark, dus gaan we altijd kerken bezoeken, maar er is wel geld zat om ontelbaar veel standbeelden, decoraties die iedereen lelijk vind en een volledige vernieuwing van de lerarenkamer over. En om onze hele school om de maand in een nieuwe, afschuwelijke kleur te schilderen.


    Alis volat propriis.

    Mijn school faalt in alle denkbare opzichten. (cat)
    Bijles is niet mogelijk op onze school omdat de leraren er geen zin in hebben. o.o


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    Mijn school faalt in alle denkbare opzichten. (cat)
    Bijles is niet mogelijk op onze school omdat de leraren er geen zin in hebben. o.o


    Seriously? Jeez, dat is gewoon zo slecht dat 't lachwekkend is.:'D


    everything, in time

    Mijn school faalt gewoon , maar mijn Frans Docent nog erger
    Moeten we een spreekbeurt doen, Gooit ze eerst iemand ik niet uit kan staan in ons groepje
    Zegt ze vorige week, jullie presentatie wordt naar Dinsdag de 24ste verplaats
    Krijg ik vandaag een mailtje, jullie moeten het toch morgen doen
    Dus nu kan ik in anderhalf uur informatie gaan zoeken, dat in een powerpoint zetten en uit mijn hoofd leren
    En ik moet vanavond ook nog helpen op de open avond van school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one