• Ik ben sinds kort gestart -3 weken- met deze pil. en heb veel bloedverlies gedurende die tijd. alsof ik al een maand lang ongesteld ben. In de bijsluiter staat er niks over.
    en ik heb overgings nog geen geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend. Heeft misschien iemander anders hier ook last mee gehad?


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch niet? :p
    Btw, zoals ik zei: dat is gewoon mijn mening he :p

    Weet ik, ik ben het ook met je eens, maar je zei dat je tegen medicatie bent, maar dat ze wel een pijnstiller moet nemen, dat is een beetje tegenstrijdig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Weet ik, ik ben het ook met je eens, maar je zei dat je tegen medicatie bent, maar dat ze wel een pijnstiller moet nemen, dat is een beetje tegenstrijdig.

    Ja, ik bedoelde eerder dat ik persoon zo weinig mogelijk medicatie neem. Ik neem enkel een pijnstiller als ik serieus niets meer kan doen van de pijn en half doodga ofzo. :p


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ik heb ook verschrikkelijk veel pijn. Je kan altijd zwaardere pijnstillers vragen : D Of van die speciale pilletjes voor menstruatie ofzo : D


    Ik heb er zelf nauwelijks last van en kan dus moeilijk zeggen wat het beste is, maar ik geloof ook niet dat zulke hele sterke pijnstillers 'gezonder' zijn dan de anticonseptiepil :3.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Ik heb er zelf nauwelijks last van en kan dus moeilijk zeggen wat het beste is, maar ik geloof ook niet dat zulke hele sterke pijnstillers 'gezonder' zijn dan de anticonseptiepil :3.


    Daar heb je gelijk in, aan pijnstillers zitten veel meer risico's verbonden dan aan de pil. Ook verminderd de werking als je er meer gebruikt. Als je elke maand een week lang pijnstillers gaat gebruiken, moet je steeds meer nemen om hetzelfde effect te behalen. Kun je toch beter aan de pil zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in, aan pijnstillers zitten veel meer risico's verbonden dan aan de pil. Ook verminderd de werking als je er meer gebruikt. Als je elke maand een week lang pijnstillers gaat gebruiken, moet je steeds meer nemen om hetzelfde effect te behalen. Kun je toch beter aan de pil zijn.

    Ja maar daar krijg je dan weer minder snel kindjes door, kan je moodswings krijgen, bij sommigen wordt de pijn juist erger, ...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ja maar daar krijg je dan weer minder snel kindjes door, kan je moodswings krijgen, bij sommigen wordt de pijn juist erger, ...


    Dat eerste is alleen waar als je de allerzwaarste neemt, de 50. Maar voor de rest niet, je eierstokken kunnen binnen 3 dagen alweer normaal op gang zijn gekomen. hehe, moodswings hebben de meeste vrouwen toch wel tijdens de menstruatie lolo. :'D Maarja, het word soms wel erger ja. En je kan migraine erdoor krijgen. Maar door pijnstillers kan je maagzweren krijgen, je bloedvaten worden wijder dus als je een bloedpropje hebt, kan hij doorschieten naar je hersenen of hart. Paracetamol kan op hogere dosis toxisch zijn. Het is maar net welke je wilt.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zelf de pil genomen door hele hevige hoofdpijnen tijdens mijn ovulatie. Nu ben ik er vanaf en heeft het die leuke bijwerking dat - mits je het niet vergeet in te nemen(!) - je er geen kindjes door krijgt. Of wel, als je - zoals ik dus - ziek wordt, overgeeft en de pil slecht gaat werken. Rubbertjes for the win!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Even de huisarts bellen?
    Btw niet echt 18+ als er een gebruiken van de pil ook 4 jaar jonger is :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat eerste is alleen waar als je de allerzwaarste neemt, de 50
    . Maar voor de rest niet, je eierstokken kunnen binnen 3 dagen alweer normaal op gang zijn gekomen. hehe, moodswings hebben de meeste vrouwen toch wel tijdens de menstruatie lolo. :'D Maarja, het word soms wel erger ja. En je kan migraine erdoor krijgen. Maar door pijnstillers kan je maagzweren krijgen, je bloedvaten worden wijder dus als je een bloedpropje hebt, kan hij doorschieten naar je hersenen of hart. Paracetamol kan op hogere dosis toxisch zijn. Het is maar net welke je wilt.

    Na jaaaarenlang gebruik toch ook? :]


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Na jaaaarenlang gebruik toch ook? :]


    Nee, helemaal niet. Ik gebruikte hem al 7 jaar en bij mij was het ook raak.


    Your make-up is terrible

    LaJoie schreef:
    (...)
    Na jaaaarenlang gebruik toch ook? :]


    Dat is meer met de MA-pil, als ik het zo goed zeg. Je hormoonhuishouding wordt daardoor namelijk heel erg in de war geschopt en gaat er dan vanuit dat je die dosis binnen zal krijgen. Van de pil onvruchtbaar worden? Neh, nog nooit van gehoord.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ja, ik bedoelde eerder dat ik persoon zo weinig mogelijk medicatie neem. Ik neem enkel een pijnstiller als ik serieus niets meer kan doen van de pijn en half doodga ofzo. :p

    Dan zou ik de oorzaak aanpakken niet de klacht. Je moet eigenlijk de pijn niet wegnemen, pijn betekent dat er iets mis is. Je moet het gene wat mis is oplossen. Dat is beter dan een pijnstiller.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Dat is meer met de MA-pil, als ik het zo goed zeg. Je hormoonhuishouding wordt daardoor namelijk heel erg in de war geschopt en gaat er dan vanuit dat je die dosis binnen zal krijgen. Van de pil onvruchtbaar worden? Neh, nog nooit van gehoord.

    Ook niet onvruchtbaar, minder vruchtbaar.
    Mijn moeder had daar last van :$


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ook niet onvruchtbaar, minder vruchtbaar.
    Mijn moeder had daar last van :$


    Maar dat zal best een lange tijd geleden zijn neem ik aan? Toen was de 50 nog standaard. Vandaar denk ik.


    Your make-up is terrible

    Frigga schreef:
    (...)
    Dan zou ik de oorzaak aanpakken niet de klacht. Je moet eigenlijk de pijn niet wegnemen, pijn betekent dat er iets mis is. Je moet het gene wat mis is oplossen. Dat is beter dan een pijnstiller.


    Want menstruatie is ook zo lekker te stoppen :'3. Pijn betekent niet altijd dat het mis is.


    i put the fun in funeral