• Ik ben sinds kort gestart -3 weken- met deze pil. en heb veel bloedverlies gedurende die tijd. alsof ik al een maand lang ongesteld ben. In de bijsluiter staat er niks over.
    en ik heb overgings nog geen geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend. Heeft misschien iemander anders hier ook last mee gehad?


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    PinkaminaPie schreef:
    (...)Dat verdween bij mij. Na een aantal maanden werkt het bij mij als een oppepper _O_ + Dit is geen 18 plus vraag ik ben 14 en ik slik dat ding al sinds ik 13 ben :3

    Waarvoor heb je de pil nodig op je 13e?xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik had de irritante bijwerking, bij een andere vorm van de pil als jij denk ik, dat mijn gedragswisseling er erger van werd. Nu ben ik aan een ander medicijn, ik hoop dat deze beter werkt.

    Als ik jou was zou ik gewoon naar de huisarts gaan.


    26 - 02 - '16

    LaJoie schreef:
    (...)
    Waarvoor heb je de pil nodig op je 13e?xd
    Een hele leuke tsunami met freaking krampen :W


    Shoganai i ne~

    Ik ben een half jaar geleden overgestapt naar een nieuwe pil. De eerst 3 maanden waren een hell want mijn lichaam deed dingen die ik niet wou. Maar nu is het weer normaal. Het duurt gewoon soms even dat je lichaam moet wennen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook zoiets - dacht ik - en het heet Microgynon 30. Dat werkte bij mij meteen. Ik heb hem ook sinds ik 13 was hoor (joehoe).

    Ik wens je er heel veel sterkte mee en hoop dat het snel gaat werken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PinkaminaPie schreef:
    (...)Een hele leuke tsunami met freaking krampen :W


    Inderdaad. Ik slik hem ook al vanaf mijn 13de.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat je gewoon even langs moet bij de huisarts.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Hé, dat heb ik ook gehad de eerste maand dat ik aan de pil was. :Y) Nu is alles normaal, dus don't worry (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PinkaminaPie schreef:
    (...)Een hele leuke tsunami met freaking krampen :W

    Dan neem je een pijnstiller ofzo.
    Naja, zo denk ik erover. Ik ben nogal tegen medicatie :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dan neem je een pijnstiller ofzo.
    Naja, zo denk ik erover. Ik ben nogal tegen medicatie :Y)


    Sommigen hebben echt ontzettend veel pijn tijdens hun menstuatie en dan werken pijnstillers gewoon niet goed genoeg. Een vriendin van me moest bijna iedere keer dat ze ongesteld was naar het ziekenhuis, dan ga je toch echt liever aan de pil ^^'


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Sommigen hebben echt ontzettend veel pijn tijdens hun menstuatie en dan werken pijnstillers gewoon niet goed genoeg. Een vriendin van me moest bijna iedere keer dat ze ongesteld was naar het ziekenhuis, dan ga je toch echt liever aan de pil ^^'


    Inderdaad. Ik kon de eerste dag niet eens lopen en het duurde soms wel 2 weken, constant duizelig etc. Zo slecht is de pil tegenwoordig niet eens meer, vroeger was hij niet echt goed voor je lichaam en vruchtbaarheid ja, maar dat is allemaal veranderd.


    Your make-up is terrible

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Sommigen hebben echt ontzettend veel pijn tijdens hun menstuatie en dan werken pijnstillers gewoon niet goed genoeg. Een vriendin van me moest bijna iedere keer dat ze ongesteld was naar het ziekenhuis, dan ga je toch echt liever aan de pil ^^'

    Ik heb ook verschrikkelijk veel pijn. Je kan altijd zwaardere pijnstillers vragen : D Of van die speciale pilletjes voor menstruatie ofzo : D


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dan neem je een pijnstiller ofzo.
    Naja, zo denk ik erover. Ik ben nogal tegen medicatie :Y)

    En een pijnstiller is geen medicatie...

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:42 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dan neem je een pijnstiller ofzo.
    Naja, zo denk ik erover. Ik ben nogal tegen medicatie :Y)
    Geloof dat werkte niet en qua bloed liep ik letterlijk leeg. Ik had extra dik maandverband en dat hielt vaak maar een half uur tot een uur en op mijn bed leek het net of iemand was vermoord :W

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:44 ]


    Shoganai i ne~

    Frigga schreef:
    (...)
    En een pijnstiller is geen medicatie...

    Dat zeg ik toch niet? :p
    Btw, zoals ik zei: dat is gewoon mijn mening he :p


    Has no one told you she's not breathing?