• Ik ben sinds kort gestart -3 weken- met deze pil. en heb veel bloedverlies gedurende die tijd. alsof ik al een maand lang ongesteld ben. In de bijsluiter staat er niks over.
    en ik heb overgings nog geen geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend. Heeft misschien iemander anders hier ook last mee gehad?


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Ik zou even naar je huisarts gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Even bij je huisarts. Maar vaak gaan dit soort dingen na 1 of 2 maanden (hooguit 3) weg. Gewoon een bijwerking die zolang duurt. Sommige krijgen daartussen helemaal geen menstruatie, anderen doorbraakbloedingen. Pas na 3 maanden werkt hij dan goed.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:39 ]


    Your make-up is terrible

    Dit is geen achttien Plus vraag. Maar dat heb ik de eerste weken van de Pil ook gehad en bij mij ging het vanzelf weer over.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Assassin schreef:
    Even bij je huingen n 1s. Maar vaak gaan dit soort dingen na 1 of 2 maanden (hooguit 3) weg. Gewoon een bijwerking die zolang duurt. Sommige krijgen daartussen helemaal geen menstruatie, anderen doorbraakbloedingen. Pas na 3 maanden werkt hij dan goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga morgen ook naar de dokter =]
    nee niet echt 18 plus haha.. maar er kunnen antwoorden komen die 18 plus kunnen zijn enzo


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Hmm, raar. Bij mij in de bijsluiter staat er vanalles over in, maar dat heeft Assassin al uitgelegd (:


    Alis volat propriis.

    Assassin schreef:
    Even bij je huisarts. Maar vaak gaan dit soort dingen na 1 of 2 maanden (hooguit 3) weg. Gewoon een bijwerking die zolang duurt. Sommige krijgen daartussen helemaal geen menstruatie, anderen doorbraakbloedingen. Pas na 3 maanden werkt hij dan goed.
    This. En Niksel is apothekersassistent, dus die weet veeeel. ^.^


    Life is hard and then we die

    Ik wil je even waarschuwen. Ik heb paar maanden geleden de pil geprobeerd [vanwege hevige buikpijn] en hij werkte wel goed, maar ik werd er echt ongelooflijk emotioneel van, en na een tijdje bijna depressief. Schijnt dat mijn familie heel gevoelig is voor medicijnen en hormonen. Dus mocht je stemmingswisselingen krijgen hou dit dan even in gedachte. Grote kans dat je nergens last van hebt. Maar bij mij duurde het 2 maanden voor ik het door had en al die tijd heb ik me echt vreselijk rot gevoeld.
    Dus gewoon voor de zekerheid zeg ik dit maar even.

    Succes verder met je probleem. De huisarts heeft er vast wel een oplossing voor


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    MerelsButt schreef:
    Ik wil je even waarschuwen. Ik heb paar maanden geleden de pil geprobeerd [vanwege hevige buikpijn] en hij werkte wel goed, maar ik werd er echt ongelooflijk emotioneel van, en na een tijdje bijna depressief. Schijnt dat mijn familie heel gevoelig is voor medicijnen en hormonen. Dus mocht je stemmingswisselingen krijgen hou dit dan even in gedachte. Grote kans dat je nergens last van hebt. Maar bij mij duurde het 2 maanden voor ik het door had en al die tijd heb ik me echt vreselijk rot gevoeld.
    Dus gewoon voor de zekerheid zeg ik dit maar even.

    Succes verder met je probleem. De huisarts heeft er vast wel een oplossing voor

    hey!
    heb ik gelukkig geen last van =] aah maar tis wel heeel rot om te horen voor jou =[


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    MerelsButt schreef:
    Ik wil je even waarschuwen. Ik heb paar maanden geleden de pil geprobeerd [vanwege hevige buikpijn] en hij werkte wel goed, maar ik werd er echt ongelooflijk emotioneel van, en na een tijdje bijna depressief. Schijnt dat mijn familie heel gevoelig is voor medicijnen en hormonen. Dus mocht je stemmingswisselingen krijgen hou dit dan even in gedachte. Grote kans dat je nergens last van hebt. Maar bij mij duurde het 2 maanden voor ik het door had en al die tijd heb ik me echt vreselijk rot gevoeld.
    Dus gewoon voor de zekerheid zeg ik dit maar even.

    Succes verder met je probleem. De huisarts heeft er vast wel een oplossing voor
    Dat verdween bij mij. Na een aantal maanden werkt het bij mij als een oppepper _O_ + Dit is geen 18 plus vraag ik ben 14 en ik slik dat ding al sinds ik 13 ben :3

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 22:11 ]


    Shoganai i ne~

    MerelsButt schreef:
    Ik wil je even waarschuwen. Ik heb paar maanden geleden de pil geprobeerd [vanwege hevige buikpijn] en hij werkte wel goed, maar ik werd er echt ongelooflijk emotioneel van, en na een tijdje bijna depressief. Schijnt dat mijn familie heel gevoelig is voor medicijnen en hormonen. Dus mocht je stemmingswisselingen krijgen hou dit dan even in gedachte. Grote kans dat je nergens last van hebt. Maar bij mij duurde het 2 maanden voor ik het door had en al die tijd heb ik me echt vreselijk rot gevoeld.
    Dus gewoon voor de zekerheid zeg ik dit maar even.

    Succes verder met je probleem. De huisarts heeft er vast wel een oplossing voor


    Dat had ik ook, maar dan kun je ook naar de huisarts gaan voor een andere pil (: . Dat is wat ik gedaan heb tenminste en nu heb ik eigenlijk nergens meer last van.. Ofja, niet meer van die extreme stemmingswisselingen in ieder geval.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mirth schreef:
    Dit is geen achttien Plus vraag. Maar dat heb ik de eerste weken van de Pil ook gehad en bij mij ging het vanzelf weer over.


    en als je je er zorgen om maakt... dan ga gewoon naar de huisarts en leg het uit. Niets om je voor te schamen of wat dan ook. Dit soort dingen komen best vaak voor hoor.


    Hell is what you make it.

    Ga naar de huisarts. Die weet het best wat je kan doen en of je misschien een andere pil moet krijgen. Dit is trouwens niet echt een 18+ vraag :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb wel dezelfde pil als dat jij hebt, maar geen klachten.
    Als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan, om óf een andere pil te vragen, óf een lagere dosis.
    Ooit heb ik wel last gehad van de pil namelijk (ook ethinylestradiol levonorgestrel) *lees; rugklachten, heupklachten, hoofdpijn, misselijkheid e.d.* toen ben ik gestopt, en heb ik even later een lagere dosis gekregen -wel dezelfde pil- en raad eens; alle klachten weg!


    Bad decisions make good stories.

    Assassin schreef:
    Even bij je huisarts. Maar vaak gaan dit soort dingen na 1 of 2 maanden (hooguit 3) weg. Gewoon een bijwerking die zolang duurt. Sommige krijgen daartussen helemaal geen menstruatie, anderen doorbraakbloedingen. Pas na 3 maanden werkt hij dan goed.


    I love you Tim