• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Thimo Parker.
    Ik knipper even met mijn ogen. 'Jawel... Niet super.' Ik pak mijn bril weer terug en gaap. Ik steek mijn tong uit en leg de bril naast me op het bed.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Mary

Ik grinnik en leg zijn bril op het nachtkastje. Ik druk mijn lippen iets ruwer op de zijne en ga met mijn hand door zijn haren. Plagend plaats ik mijn lippen in zijn hals, en baan mezelf een weg van zijn sleutelbeen tot net onder zijn oor.

Tiara Noëlle Pofue.

'Volgens mij is hij teleurgesteld..' Zegt ze en bijt op haar lip. 'Dat kan ik begrijpen, maar jij kan er niets aan doen. Verliefd zijn gebeurd vanzelf, daar kan niemand iets aan doen' Stel ik haar gerust en geef haar een knuffel.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Cassie
    'Dat kan ik begrijpen, maar jij kan er niets aan doen. Verliefd zijn gebeurd vanzelf, daar kan niemand iets aan doen' zegt Tiara en ze geeft me een knuffel. Ik glimlach even naar haar en sta dan op, 'ik ga Jason even zoeken,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Thimo Parker.
    Ik giechel zachtjes. 'Dat kietelt.' Ik glimlach en geef haar een tedere zoen terug. Ik streel haar rug zachtjes en sluit mijn ogen even.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Tiara Noëlle Pofue.

Ze glimlacht even naar me en staat dan op. 'Ik ga Jason even zoeken' zegt ze. 'Good luck' Zeg ik glimlachend en zak wat verder onderuit. Een zucht verlaat mijn mond en ik bedenk me hoe Fáilte zich nu zal voelen.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Mary

"Dat kietelt," zegt hij giechelend.
    Ik lach even om zijn manier van spreken. Ik druk mijn lippen weer op de zijne wanneer hij zijn ogen gesloten heeft, en laat mijn tong zachtjes over zijn lippen glijden.

Thimo Parkens.
    Ik hou haar vast bij haar bovenbenen en sta op, dan draai ik me om en laat haar op het bed vallen. Ik grinnik en ga op haar zitten. Ik kriebel haar zachtjes in haar buik en laat mijn ogen glinsteren.

Mary

Ik hou mijn adem even in wanneer hij mijn buik kriebelt. Ik ga rechtop zitten en kijk hem lipbijtend aan. Mijn hand glijdt onder zijn shirt over zijn buik en ik druk mijn lippen weer op de zijne.

Cassie
    Ik dwaal een tijdje door de gangen maar ik kan Jason niet vinden. Ik schraap mijn keel, 'JASON!' roep ik luidkeels.

Thimo Parkers.
    Ik slik en doe wild mee. 'Ik vind je lief.' zeg ik tussendoor. Ik glimlach en ga door. Ik glij met mijn hand onder har shirt en streel rond haar navel.

Mary

Ik leg mijn vinger zacht tegen zijn lippen.
    "Ik jou ook," fluister ik glimlachend.
    Langzaam stroop ik zijn shirt omhoog, en ik wacht bang af tot hij meewerkt.

Jade
    ‘Waarom niet?,’ vraagt Lily aan mij, waarna ze een heel verhaal vervolgt. Even trek ik haar weg van mijn broer en zijn arm valt hulpeloos naast hem neer. Goed, hij is echt lief als broer, en okay, ik heb geluk met hem. Maar hij staat ook een beetje bekend als ladykiller en sowieso reageert hij zo bij bijna elk meisje! Ik denk dat ik haar gewoon wil behoeden voor dit. ‘Je mag van mijn part blij met hem zijn, geloof me, dat ben ik ook. Maar hij spreekt echt flirterig tegen elk meisje dat hij tegen komt. Hij heeft een te groot ego.’ Dan laat ik haar weer alleen door een paar stappen achteruit te zetten, want mijn broer kwam er aan en sloeg al gelijk weer een arm om haar heen. ‘What up?’ Zei hij als een ‘echte gangster’ met zijn bekende stomme grijnsje op zijn lippen. Ik had zó’n zin om hem nu te bevriezen...

Daniël
    Jade trok het meisje bij mij weg en mijn arm viel zielig naast mij. Ik hoorde haar mompelen maar verstond haar niet, waarna ik toch naar haar toe liep en een arm om Lily heen sloeg. ‘What up?’ Zei ik op een soort gangstertoontje, waar toch een grijnsje op mijn lippen kwam. ‘Je hebt zeker een goed woordje voor me gedaan, hé?’ Ik had een oordopje met muziek nog in mijn oor en luisterde dus tegelijkertijd muziek, waar ik me soms ook op richtte. Echter liep Jade weg en schudde ze haar hand geïrriteerd. ‘Laat maar, gaan jullie elkaar even beter leren kennen of zo. Ik wens je veel succes Lily! Je hebt je handen letterlijk vol aan die gast.’ En weg was ze.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Cassie
    Hmmm nog steeds niks. 'Waar zijn mensen toch als je ze nodig hebt,' mompel ik. Ik loop weer een stukje verder en schrap weer mijn keel, 'JASON!'

Thimo Parker.
    Ik word rood wanneer Mary mijn shirt half omhoog trekt. Ik slik, maar werk mee. 'Weet je zeker dat er niemand binnen kan komen?' Zeg ik terwijl ik me ogen neersla op mijn buik die er nu opeens heel dik uitziet.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:00 ]