• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ganz Pitrómon.
    Ik lach uitbundig. 'Dat meen je niet? Hoeveel gave's heb jij wel niet?' Ik sluit mijn ogen weer en kauw op het sprietje, het smaakt bitter en naar natuur. Ze maakte me niet echt onder de indruk.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Fay Valentina Rush
    Iphet was geen gave het was een vloek. Ik was iets anders dan de gewone fanaut ik moest veranderen. Elke dag moest ik veranderen! Ik gromde en duwde hem omver. Ik hing boven hem en gromde mijn tanden bloot. Ik liep terug naar de bosjes en veranderde terug. Ik kom eruit en pakt mijn schetsboek. Ik geef hem een vernietigende blik en wend hem weer af. 'Niemand begrijpt die vloek.' Mompel ik zachtjes terwijl ik weg van hem loop.

I'm finally back, Finally after a Year break

Mary

Wanneer ik slaap begin ik te dromen. Over Thimo en mij. Over onze relatie, die we met iedereen mogen en kunnen delen, zonder dat we daarvoor veroordeeld worden. Totdat de Tigres de eetzaal binnenstormen en Madison me pijnigt, en ik mijn energie weer voel weglopen.
    "Nee!" roep ik en ik merk dat ik wakker ben. Ik kijk hijgend de kamer rond en zie Thimo liggen. Ik zucht opgelucht.

Fáilte

Voorzichtig beet ik weer op mijn onderlip. Wat ging er nu gebeuren? vroeg ik me af. Zenuwachtig begon ik aan mijn vingers te pulken.

Take me to wonderland

Yoëllina maria Consales

Ik keek grijnzend naar de brief.
    'Absoluut niet.' Zei ik lachend en keek de eetzaal rond. Het was best druk, merkte ik op.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Cassie
    Ik kijk Jason nog even aan en draai me dan naar Fáilte. 'Fáilte, kunnen we even praten?' vraag ik zacht.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Soufian Nigel Prángé.

Ze trok mijn shirt over mijn hoofd en gooide hem weg. ze liet haar hand over mijn onderbroek gaan en ik kreunde binnensmonds. Ze grinnikte en schopte haar schoenen uit, waarna ze mijn broek uitdeed. Ze mompelde een spreuk en ik hoorde het raam dichtgaan. Ik maakte haar riem los, en trok haar broek uit. Ik bekeek haar van top tot teen. 'Je bent mooi' Prevel ik tegen haar lippen aan en ging op in de wilde zoen.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Ganz Pitrómon.
    Ik veeg de prut van mijn borst en kijk haar dan aan. 'Niet zo pissig he dametje.' zeg ik en sta op. Ik steek mijn tong uit en loop weer naar het muurtje.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Fáilte

'Fáilte, kunnen we even praten?' Ik kijk op naar Cassie en knik, waarna ik van het tafeltje spring.

Take me to wonderland

Thimo Parker.
    Langzaam open ik mijn ogen als ik iemand hoor schreeuwen. Mary igt voor me, haar hoofd wit weggetrokken. 'Gaat het?' vraag ik ongerust en streel haar over haar arm.

Mary

Ik sla mijn armen om hem heen.
    "Het gaat..." zeg ik bevend.

Cassie
    Fáilte knikt en springt van het tafeltjes. We lopen verder naar het einde van de gang. 'Ik ehm,' hoe ging ik dit nou weer zeggen, 'ehm ik heb voor Jason gekozen,' zeg ik zacht. 'Het is niet omdat ik jou niet leuk vind want je bent echt een schatje, je bent gewoon alleen te lief voor mij denk ik...' Ik slik even, 'het spijt me dat ik je heb gekust...het was niet mijn bedoeling om je hoop te geven,' fluister ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Fáilte

'ehm ik heb voor Jason gekozen,' Zegt ze zacht. Automatisch knik ik teleurgesteld. 'Het is niet omdat ik jou niet leuk vind want je bent echt een schatje, je bent gewoon alleen te lief voor mij denk ik...'Ze slikt. Weer knik ik. Knikken was het enige wat ik op dat moment nog kon doen.
    'het spijt me dat ik je heb gekust...het was niet mijn bedoeling om je hoop te geven," Fluistert ze. Ik loog, buiten knikken, kon ik nog huilen. Al wist ik dat ik dit had kunnen zien aankomen, toch was ik enorm teleurgesteld. Ik snuif even door mijn neus en probeer de nieuwe tranen te verbijten. Ik wou niet huilen, ik wou geen een of andere huilbaby zijn. Ik wou iets zeggen, maar mijn stem was verdwenen. Ik wist niet wat te doen, ik bevind me naar mijn gevoel in the middle of nowhere.

Take me to wonderland

Fay Valentina Rush
    'Niet zo pissig he dametje.' zegt hij en hij gaat weer tegen het muurtje aan staan. Ik grom en loop op hem af. 'Jij begrijpt het niet.' Gil ik naar hem. Ik schrik van mezelf en kalmeer mezelf even. Ik kijk hem weer aan nu rustiger. 'Het is geen gave maar een vloek die elke dag zichzelf weer activeerd' Zeg ik nu een stuk zachter.

Madison Quin Prime
    Mijn broek gaat uit en ik grijns. Ik ga met mijn hand in zijn onderbroek en aai over zijn lid. Ik kras met mijn nagel over zijn eikel en grijns naar hem. 'Je bent mooi.' Zegt hij lief. Awh ik hield echt hem. 'Jij ook.' Zeg ik grijnzend.

I'm finally back, Finally after a Year break

Thimo Parker.
    'Ik merk het.' zeg ik sarcastisch maar niet onaardig. Ik glimlach licht. 'Ik ben hier,' zeg ik en speel weer met haar haar.