• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ Souf ziet er niet achterlijk uit O.o XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nieuw topic


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha, ik weet niet of dat zo'n goed idee is, maar ik zal mijn best doen. 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Succes, haha, ik zal ondertussen wat te eten erbij nemen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cassie

    'Dankjewel voor het compliment."zeg hij sarcastisch. 'Graag gedaan, Nou het was echt geweldig om met je te praten broertje van Soufain,' zeg ik sarcastisch, 'maar ik moet nu gaan.' Ik maak nog een kleine beweging met mijn hand waardoor hij zijn balans verliest en op de grond valt en dan loop ik weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ik grinnik.
    "Heb jij honger, dan?"
    Ik glimlach wanneer hij zijn lippen op mijn vingers plaatst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniël
    Ze prikte weer in mijn buik en ik moet mijn best doen om niet weer open te lachen. ‘Ik wil jou namelijk beter leren kennen, en dat kun je beter met z'n tweeën dan in je eentje.’ Laat me alsjeblieft niet weer moeten doordenken. Niet doen, Daniël. Gewoon, nee. Ik dacht even na en keek bedachtzaam naar de muur. Grijnzend kijk ik weer op. ‘Ben je een beetje sportief, of niet?’ Vraag ik dan, geheel plagerig en met een lichte ondeugd in mijn ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nou hoor, het is me gelukt. Ik weet wat. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thimo Parker.
    'Nee, helemaal niet eigenlijk. Jij wel.' Zeg ik. Ik trap mijn schoenen uit en rol me op op het bed. Zachtjes neurie ik een liedje.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Youssef Rachid Prángé.
    "Graag gedaan. Nou, het was echt geweldig om met je te praten broertje van Soufian." Ik trok een wenkbrauw op. "Ik ben het broertje van Soufian, wat een leuke titel." Ik grinnikte. "Maar ik moet nu gaan." Ze maakte een beweging en ik viel op de grond. Boeie.Vlug stond ik op en strompelde verder door de gangen. Verveel..

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:11 ]

    [Weer back mensjes. :3]

    Fáilte

    In stilte tuur ik door de lege kamer en probeer mijn gedachten op orde te zetten. Alleen, dit lukt helemaal niet zo goed, en voel me ellendig en gebroken. Ik wilde het uitschreeuwen van de pijn, ik wilde mijn opgehoopte energie kwijt.
    Ik ren de kamer uit richting de buitenplaats [Of hoe moet ik dat noemen? :p] en met een gezicht dat elk moment overspoeld zou kunnen worden met tranen, keek ik naar de heldere lucht. Ik gooide mijn beide armen in de lucht en concentreerde me op de gedachten van afgelopen jaren. Met pupil kleurde helder wit en veranderde de blauwe lucht in donkergrijze lucht. Dikke regendruppels begonnen naar beneden te storten. Heviger en heviger, ik liet een stevige wind opsteken, waardoor de bomen het bijna leken te begeven. Wind gierde langs mijn oren. Met een andere pijnlijke gedachte lied ik de regen overgaan in hagel. De kleine ijsblokjes ketste overal tegen, behalve tegen mij. Ze vielen net langs me heen. Gedachten van gepest vervaagden, en werden omgezet in gedachten over net na de zoen met Cassie, wanner ze voor Jason kiest. Deze gedachten zorgen ervoor dat ik mijn handen iets verschuif waardoor er een paar bliksem schichten te zien zijn. Ik weet dat het Cassie niet haar schuld is, maar ik voel me gebroken.

    [Zo, lange post. x'D]


    Take me to wonderland

    Lily
    'Of ik sportief ben?' vraag ik hem. Hij knikt. Ik doe alsof ik nadenk. 'Natuurlijk,' zeg ik na een ogenblik. 'Had jij iets anders verwacht.' zeg ik, en begin te lachen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mary

    Ik grinnik en knik.
    "Ik heb zin in een portie Thimo..."
    Ik bijt speels in zijn nek, en maak eetgeluidjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik lach en slaak een zacht kreetje. 'Nee, niet mij!' zeg ik nog steeds lachend. Ik pak haar handen en sta op. Ik zwier aar in het rond en krijg de slappelach.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tiara Noëlle Pofue.

    Het weer veranderd snel, wat me opvalt. Ik spring op en kijk uit het raam, waar ik een paar flinke bliksem schichten voorbij zie komen. Als ik even rond kijk zie ik dat Fáilte buiten staat. Is hij gek? Ik ren richting de buitenplaats, blijf op het randje van de gang staan [Idd, wat een vreemd woord XD] en kijk naar Fáilte. 'Fáilte, ben je gek? Straks word je nog geraakt!' Roep ik naar hem, hopend dat hij naar binnen komt.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'