• .

    Odin’s twaalfde verjaardag is aangebroken. Op de planeet Omanus wordt je op je 12e verjaardag toegewezen aan een element. 999 van de 1000 keer is dit het element waar je ouders ook aan toegewezen zijn. Er is een kleine kans dat dit een ander element is. Als Odin aan zijn element wordt toegewezen gebeurd er het ergste wat er kon gebeuren. Hij woont in het aarderijk, maar wordt toegewezen aan het element water. Odin moet alles achter laten en meteen vertrekken naar het waterrijk. In eerste instantie lijkt het alsof er dit het ergste is wat hem ooit is overgekomen, totdat hij het slechte nieuws hoort over de situatie van Omanus.
    http://www.quizlet.nl/stories/73720/the-legend-of-odin-execution-of-the-elements/

    Lijkt het je iets ??? :D


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    het idee klinkt leuk, maar ik erger me aan de foto die je gebruikt en aan de naam van de planeet omdat het woord 'anus' er in voor komt en ik dat alleen maar lees :x

    Dat had ik zelf nog niet eens gezien xD
    De naam kwam gewoon in me op.
    Nu ziet iedereen dat dus ....=.= xD


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.