• Hierbij wil ik mededelen dat ik geen Jill ben zoals velen van jullie dénken. Ik ben Femke en ik studeer. In mijn vrije tijd doe ik sites maken en zo heb ik Quizlet gevonden. Quizlet, geef me toch een kans om mezelf te zijn. Ik wil geen andere naam hebben hier, ik word hier heel verdrietig van....


    Do all things with love.

    Defensive schreef:
    Weet je, Quizlet maakt zich zo nogal erg berucht dat ze geen nieuwe mensen accepteren op de site. Of je nu Jill bent of niet kan ik niet zeggen, maar wel dat het me geen ene f*ck uitmaakt. Zelfs als je die Jill bent, vind ik dat niet erg. As long as we're staying nice to each other.
    En nee mensen, wij zijn op dit moment niet erg aardig tegenover Femke/Jill/wie-dan-ook.

    Dominee Eveline heeft gesproken. Amen. _O_


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ALTERMOON schreef:
    Had jij trouwens geen ip-ban?


    Dan is het dus geen Jill, want die kan dan geen accounts aanmaken. Of ze moet Proxy gebruikt hebben, maar het lijkt me niet omdat ze dat al die andere keren ook niet heeft gedaan.
    Ik geloof dat het Femke is totdat het tegendeel is bewezen. Zouden meer mensen moeten doen.(cat)


    everything, in time

    Excellent schreef:
    (...)
    Nee? Hoe kom ik anders hier?


    Ja dat kan jij mij beter vertellen (cat)


    i put the fun in funeral

    Excuse me while I read through your bullshit

    Hooligan schreef:
    Excuse me while I read through your bullshit


    That, and to all the other people, i'll speak to you when she's banned.
    Jill gebruikte vorige keren ook gewoon proxy's.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caesar schreef:
    (...)
    Dominee Eveline heeft gesproken. Amen. _O_


    En nou maar hopen dat die stoute kindjes hier gaan luisteren (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Humble schreef:
    (...)

    Dan is het dus geen Jill, want die kan dan geen accounts aanmaken. Of ze moet Proxy gebruikt hebben, maar het lijkt me niet omdat ze dat al die andere keren ook niet heeft gedaan.
    Ik geloof dat het Femke is totdat het tegendeel is bewezen. Zouden meer mensen moeten doen.(cat)


    Proxy is zo'n gekloot met die advertenties. Het kan mij niet zoveel boeien hoe ze het doet, het is kinda obvious dat ze niet nieuw op deze site is.


    i put the fun in funeral

    Slotje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    (doeg)


    No growth of the heart is ever a waste

    LOL, ze is nu al geband.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.