• Hierbij wil ik mededelen dat ik geen Jill ben zoals velen van jullie dénken. Ik ben Femke en ik studeer. In mijn vrije tijd doe ik sites maken en zo heb ik Quizlet gevonden. Quizlet, geef me toch een kans om mezelf te zijn. Ik wil geen andere naam hebben hier, ik word hier heel verdrietig van....


    Do all things with love.

    Ach, sommige mensen hier zijn gewoon paranoïde. Iedereen die nieuw is op Quizlet moet iemand zijn die geband is. Zielig.:'D


    everything, in time

    Sitka schreef:
    What did I miss?

    NiallTree schreef:
    Ik weet niet wie Jill is maar als jij zegt dat je haar niet bent, geloof ik je wel. (:


    Jill was een meisje hier op Quizlet die steeds zei dat ze wegging en ondertussen steeds terugkwam op Quizlet onder een andere naam dan weer en geloof me, aan het einde had ze ongeveer 20 accounts of zo?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Net zoals alle andere fake accounts. We hebben dingen hier snel door :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ladylit schreef:
    Ik weet niet wie die hele Jill is, maar als je dat niet bent, laat het dan gewoon rusten, zo belangrijk is het toch niet? Door er juist op te reageren en zelfs een heel topic aan te maken om 't te ontkennen gaan mensen juist eerder denken dat je iemand bent.

    Oké


    Do all things with love.

    Mags schreef:
    (...)

    Jill was een meisje hier op Quizlet die steeds zei dat ze wegging en ondertussen steeds terugkwam op Quizlet onder een andere naam dan weer en geloof me, aan het einde had ze ongeveer 20 accounts of zo?

    -Kuch- Veel meer D:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:56 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ehm.. haai Femke?


    ars moriendi

    RainbowDay schreef:
    (...)
    -Kuch- Veel meer D:


    Nog meeeer? Ik wou eigenlijk 40 opschrijven, maar ik dacht "oh, dan overdrijf ik best wel." Haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Had jij trouwens geen ip-ban?


    i put the fun in funeral

    Humble schreef:
    Ach, sommige mensen hier zijn gewoon paranoïde. Iedereen die nieuw is op Quizlet moet iemand zijn die geband is. Zielig.:'D

    Ja idd! Dat merk ik.....


    Do all things with love.

    doe jij in je vrije tijd sites maken? awesome hoor.

    maar ik geloof je, ik weet niet eens wie die Jill is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Weet je, Quizlet maakt zich zo nogal erg berucht dat ze geen nieuwe mensen accepteren op de site. Of je nu Jill bent of niet kan ik niet zeggen, maar wel dat het me geen ene f*ck uitmaakt. Zelfs als je die Jill bent, vind ik dat niet erg. As long as we're staying nice to each other.
    En nee mensen, wij zijn op dit moment niet erg aardig tegenover Femke/Jill/wie-dan-ook.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ALTERMOON schreef:
    Had jij trouwens geen ip-ban?

    Nee? Hoe kom ik anders hier?


    Do all things with love.

    Mags schreef:
    (...)

    Jill was een meisje hier op Quizlet die steeds zei dat ze wegging en ondertussen steeds terugkwam op Quizlet onder een andere naam dan weer en geloof me, aan het einde had ze ongeveer 20 accounts of zo?


    Ooh.. ;o


    The sun will rise and we will try again.

    Defensive schreef:
    Weet je, Quizlet maakt zich zo nogal erg berucht dat ze geen nieuwe mensen accepteren op de site. Of je nu Jill bent of niet kan ik niet zeggen, maar wel dat het me geen ene f*ck uitmaakt. Zelfs als je die Jill bent, vind ik dat niet erg. As long as we're staying nice to each other.
    En nee mensen, wij zijn op dit moment niet erg aardig tegenover Femke/Jill/wie-dan-ook.

    Thanks! (flower)


    Do all things with love.