• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Totumdier:
    Kracht totumdier:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobbies:
    Extra:

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan
    ø Verkering etc. is toegestaan, net als ruzie met een personage, alleen wel als dit is afgesproken!
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Heeeeel veel plezier ^.^

Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | adelaar ~ Emannuel

Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 3 leraren ~!!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:48 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Naam: Lyra Eglanos [Laira Eeglaanos].
    Leeftijd: 13.
    Totumdier: Een kleine panda [Reaser].

Kracht totumdier: Kan de temperatuur om je heen bepalen.
    Uiterlijk:

Innerlijk: Lyra is aardig en zorgzaam, maar als iemand haar, Reaser, haar vrienden of familie pijn doet dan kan ze boos worden. Reaser is ook aardig tegenover mensen die ook aardig tegen hém zijn.
    Hobbies: Tekenen, ontdeugend zijn met Reaser en schrijven en muziek maken. Reaser wordt altijd rustig als Lyra op haar viool speelt, maar Lyra kan bijna álle instrumenten bespelen.
    Extra: Reaser zit altijd op Lyra's schouder.

'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

Naam: Jules Jólé Montgomery.
    Leeftijd: Jules is achtien jaar oud en bijna negentien, ze verjaart op 13 Februari.
    Totumdier:

Jules heeft een vlotpratende papegaai, die Drizzle heet. Drizzle is zo'n papegaai die overal met zijn grote mond tussen zit en veel mensen belachelijk maakt. Jules kan er meestal wel mee lachen, maar de meesten juist helemaal niet.
    Kracht totumdier: Technisch gezien heeft Drizzle twee krachten. Ten eerste kan hij zichzelf heel vaak verdubbelen. Dan verschijnt hij ineens overal in de kamer en zie je niet welke de echte is, omdat ze allemaal hetzelfde doen, maar ook precie andere dingen kunnen doen. Daarnaast kan hij ook een hele harde krijs produceren die erg pijn doet aan je oren, maar ook glas kan breken bijvoorbeeld.
    Uiterlijk:
    Innerlijk: Jules is een goed meisje, een meisje met een hart van goud en een zachtaardig karakter. Dit maakt haar altijd gemakkelijk degene die gepest of gebruikt wordt. Het is te makkelijk om Jules's zwakte te bereiken en hier gebruik van te maken. Jules is meestal vrij rustig en ziet de wereld positief in. Ze helpt mensen graag en vooral met het opnieuw inzien dat het leven goed is. In principe lijkt ze best wel op Drizzle, behalve haar uitgesproken mening. Ze houdt dingen vaak voor zichzelf en vindt het moeilijk om iemand de waarheid te vertellen.
    Hobbies: Jules leest erg veel en doet dit ook erg graag. Daarnaast vindt ze het leuk om te tekenen, ookal is ze hier niet super goed in.

Uiterlijk komt nog, ik vind maar geen goede foto. D:

Big girls cry when their hearts are breaking

Naam: Apolline Devonne
    Leeftijd: 17
    Totumdier:

Merlin, een witte wolf
    Kracht totumdier: Merlin kan zintuigen weg nemen.
    Uiterlijk:

Innerlijk: Line, is er sociaal en kinderlijk, ze loopt vaak rond met een ondeugende grijns.
    Ze is erg slim, Line is houd totaal niet van sporten en verschuilt zich liever in haar leesboek.
    Ze laat alles over haar heen komen en denkt niet vaak na over 'de toekomst'.
    Line ziet overal de voordelen van in en is altijd vrolijk.
    Hobbies: Lezen en door het bos rennen.
    Extra: Line heeft ADHD en kan bijna nooit stil zitten, haar ouders zijn erg rijk en zijn bijna nooit thuis.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Naam: Luel
    Leeftijd: 16
    Totumdier: Jolan, een wilde hond.

Kracht totumdier: Jolan beheerst het element vuur.
    Uiterlijk:

Innerlijk: Luel heeft humor en hij is spontaan. Maar hij heeft niet zoveel verstand van meisjes en is dan ook geen flirt. Luel is zelfs een beetje naïef.
    Alleen kan hij niet tegen zijn verlies. Dan gaat hij zeuren.
    Hobbies: Hij is verslaafd aan de spelletjes op zijn mobiel en speelt het dan ook vaak wanneer hij niet in contact is met andere mensen. Want hij zit ook vaak te kletsen met mensen.
    Extra: -

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:14 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Best grappig dat echt iedereen een katachtige heeft. Ik dacht, ik doe eens origineel. :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik niet, Ik heb een uil (nerd)

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Ik heb een beer (A)

Ik heb een wilde hond. (krul)

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Haha mijn poolvos is anders ook geen katachtig (:
    Maar het valt me wel op, als er een dier wordt gekozen, is het vaak een katachtige...

Cool Story Bro, Tell Us Again

Mijn personages krijgen een fret en een aapje.(wbw)

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:40 ]

everything, in time

Naam: Lily Sandaro.
    Leeftijd: 14
    Totumdier:

[Een kleine kat, Ashling.]
    Ashling is zo'n kat met hele doordringende ogen. Soms lijkt het net alsof ze door je heen kijkt.
    Kracht totumdier: Ashling kan dingen laten bevriezen.
    Uiterlijk:

Innerlijk: Lily Sandaro is een koppig iemand. Ze doet vaak haar eigen zin, en luistert niet zo vaak naar dingen die andere haar verplichten. Ze volgt graag haar eigen pad, en doet niet graag iemand na. Ze is standvastig, en helemaal niet impulsief. Ze weet wat ze wilt, en daar gaat ze ook voor. Ze is ook een spontaan en geduldig iemand. Ze kan goed luisteren als iemand een probleem heeft, maar je kan ook met haar lachen. Ze is gevoelig voor de meest kleine dingen, en kan zich dus ook in een handomdraai beledigd/boos/verdrietig voelen. Als ze een persoon nog niet kent, is ze nog een beetje sceptisch tegenover diegene. Ze vertrouwd niet snel iemand, en dit komt omdat ze mishandeld wordt/werd door haar oudere broer.
    Hobbies: Dansen, en schrijven.
    Extra: Ashling hecht veel waarde aan Lily, en zal dan ook door het vuur voor haar gaan.

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:04 ]

Naam: Ichigo Amane
    Leeftijd: 16
    Totumdier: Panda ~ Ninjan

Kracht totumdier: Ninjan kan waanbeelden creëren (dus hij kan dingen laten zien die er helemaal niet zijn). Omdat hij nog jong is heeft hij dit nog niet geheel onder controle.
    Uiterlijk:

Innerlijk: Ichigo is een panda-freak. Ze houdt ontzettend veel van schattige dingen en verliest dan haar complete controle. Ze is schattig, lief, spontaan en houdt ervan om geknuffeld te worden. Ze is naïef en net een wervelwind. Mensen lachen vaak om haar enthousiasme. Ze is erg creatief en stopt al haar passie in het schilderen van prachtige schilderijen.
    Hobbies: met Ninjan spelen, eten, karaoke

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:29 ]

Ik heb een vraag.. Wonen ze op die school? Of gaan ze ook weer naar huis?

Aztech schreef:
    Ik heb een vraag.. Wonen ze op die school? Of gaan ze ook weer naar huis?

Ze wonen op de school, ik zal het er bij zetten. (;

Oké, en de laatste vraag... Wanneer beginnen we?
    En misschien is het ook handig om neer te zetten welke lessen ze hebben, en waar de kamers zijn. Just an idea. (A)