• Ik heb 't topic hier maar willekeurig neergezet, als 't bij creativiteit of iets anders had gemoeten voel je dan als mod vrij om 'm te verplaatsen =D

    Oké, ik heb misschien een beetje een gekke vraag en ik weet niet of er een antwoord op is, maar ik wil dit al een tijdje weten.
    Ik schrijf namelijk een story op Q en daarin is de hoofdpersoon schrijfster. Om het verhaal leuk in te leiden heb ik als proloog een stukje uit haar zogenaamde boek gebruikt. De rest van de story is dus gewoon een heel verhaal en uiteindelijk wil ik dan weer afsluiten met een boekfragment als epiloog.
    Alleen nu had ik 't idee om ook tussendoor ergens een boekfragment te plaatsen, gewoon als een los hoofdstuk tussendoor, maar ik heb werkelijk geen idee hoe je zoiets dat afwijkt van het normale verhaal en tussen een proloog en een epiloog in zit kan noemen.

    Ik dacht eerst aan monoloog, maar dat is 't ook niet. Dus weet iemand - die mijn gekke vraag begrijpt - of hier een leuke naam voor zou zijn of niet? Als er geen naam voor is maakt 't niet heel erg uit hoor, dan zet ik er gewoon niks boven of iets randoms als "Regenboog" want dat rijmt op proloog en epiloog xd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou het geen naam geven, maar gewoon cursief plaatsen.


    I am an idiot, I move.

    Het verhaal?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    intermezzo?

    De kern toch? Maar idk, ik heb geleerd, de inleiding, kern, slot. Maar dat is van begrijpendleeslessen in groep 6. _O_

    Doe regenboog :'D. Of elleboog, pedagoog...


    i put the fun in funeral

    Silvester schreef:
    Ik zou het geen naam geven, maar gewoon cursief plaatsen.

    Hm, dat cursief plaatsen is wel een goed idee, dan valt 't in elk geval wel op dat 't anders is ;o


    “Love is a contradiction.”

    En zoals boven vermeld zet het cursief of in een ander lettertype, maar het stuk tussen een proloog en epiloog heeft geen speciale naam zover ik weet en is gewoon het verhaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe gewoon Regenboog:Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Pendule schreef:
    En zoals boven vermeld zet het cursief of in een ander lettertype, maar het stuk tussen een proloog en epiloog heeft geen speciale naam zover ik weet en is gewoon het verhaal.

    Ja maar dit wat ik tussendoor wil zetten is dus anders dan het gewone verhaal, het is afwijkend fragment tussendoor dus ik dacht dat dat misschien wel een aparte naam had, maar dat van 't cursief zetten ga ik sowieso wel gebruiken denk ik :3


    “Love is a contradiction.”

    Ga gewoon voor regenboog, haha. :"D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik doe altijd Prologue 2


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ladylit schreef:
    (...)
    Ja maar dit wat ik tussendoor wil zetten is dus anders dan het gewone verhaal, het is afwijkend fragment tussendoor dus ik dacht dat dat misschien wel een aparte naam had, maar dat van 't cursief zetten ga ik sowieso wel gebruiken denk ik :3

    Zoals je zegt: noem het "fragment".


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ladylit schreef:
    (...)
    Ja maar dit wat ik tussendoor wil zetten is dus anders dan het gewone verhaal, het is afwijkend fragment tussendoor dus ik dacht dat dat misschien wel een aparte naam had, maar dat van 't cursief zetten ga ik sowieso wel gebruiken denk ik :3

    Dan zou ik voor intermezzo, intermission (engels), of interval (brits engels) gaan, want dat is in principe een pauze tussen iets.

    eeehm nou gaan creabea wezen. proloog monoloog ik weet het. demagoog dat klinkt chick


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is gewoon het verhaal. Een midden wordt eerder bij een interview/krant gebruikt.


    Has no one told you she's not breathing?