• Hier had ik een vraag aan alle Potterheads..

    Het einde van harry Potter is nu al 7 maanden een feit!
    Maar hier is mijn vraag, zijn jullie zo af en toe nog steeds wel is emotioneel dat het afgelopen is? Vooral de fans vanaf het begin zoals ik, is het heel triest.

    Ik ben namelijk nog wel emotioneel en depressief dat het voorbij is. en jullie? laat horen of jij hetzelfde gevoel hebt!

    @souza daar kan ik me helemaal in vinden!!

    Combustible schreef:
    Ik zit er niet mee.


    26 - 02 - '16

    DarkTimes schreef:
    Als ik plaatjes tegenkom of filmpjes dan ben ik wel af en toe emotioneel (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    R0MANA schreef:
    Hmm, ik vind het zéker jammer, en ik had graag meer gezien.. maar depressief niet. Ik vind het wel heel spijtig.

    Ik vind dat je overdrijft.


    Your make-up is terrible

    The magic will never end :Y)

    Ik kan nog steeds een Harry Potter boek lezen, ik kan nog steeds de films kijken. En ik ga nog steeds met mijn nichtje ooit naar The Wizarding World of Harry Potter!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is maar een boek.


    I am an idiot, I move.

    Krach schreef:
    Het is maar een boek.


    Dat is waar, maar het is wel een erg mooi verhaal. (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:52 ]


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar het is wel een erg mooi verhaal. (:

    Dat ga ik niet ontkennen (:


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    Ik vind dat je overdrijft.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het jammer dat het voorbij is en dat er geen nieuwe boeken komen. Maar ik word er niet emotioneel of zo van. Dat vind ik overdreven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit er niet mee, want ik heb niks met Harry Potter. (':


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Het is maar een boek -.-'

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:09 ]


    comfort in c h a o s

    Ik vind het jammer dat het afgelopen is. Maar ik heb alle boeken en films, dus voor mij is het niet afgelopen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik was er eigenlijk best kapot van. Toen ik naar de laatste film was geweest moest ik echt gaan bedenken waar ik me eens op zou gaan verheugen. En ik voelde me ook een beetje moedeloos. Maar dat kwam ook wel dat Harry Potter gewoon een groot iets van mijn leven was/is. En ik ben nog steeds gewoon smoorverliefd op die boeken en films. En als ik plaatjes zie, of filmpjes kijk dan wordt ik best emotioneel. Maar Harry Potter never ends and stays always in my heart..
    Maar ik ken eigenlijk niet zo veel jongens die helemaal Harry Potter fan zijn etc. Mijn broertje bijvoorbeeld vond Harry Potter ook heel leuk, alleen nu Ik er eigenlijk alles vanaf weet, vindt hij het een stuk minder leuk..:Y). Maar goed. Luister eens naar dit filmpje. Misschien zie je hier je gevoelens terugkomen:


    "I solemnly swear that i am up to no good."