• Hier had ik een vraag aan alle Potterheads..

    Het einde van harry Potter is nu al 7 maanden een feit!
    Maar hier is mijn vraag, zijn jullie zo af en toe nog steeds wel is emotioneel dat het afgelopen is? Vooral de fans vanaf het begin zoals ik, is het heel triest.

    Ik ben namelijk nog wel emotioneel en depressief dat het voorbij is. en jullie? laat horen of jij hetzelfde gevoel hebt!

    Nope, helemaal niet :-)


    Olive

    Depressief? Omdat het voorbij is? Kom op..

    Het is erg jammer. Ik heb de boeken al talloze keren gelezen en volg de films al vanaf de allereerste. Maar aan alles komt een keer een eind, en dat moet je accepteren.


    ars moriendi

    @clopin zo is ieder verschillend..

    Ik probeer het nog steed te verdringen door meer weetjes en feiten op te zoeken. Maar ik ben best wel verdrietig


    We've lived in the shadows for far too long.

    Don't you think that is slightly exaggerated? Ik vind het ook ontzettend jammer dat het afgelopen is, maar ik lig er niet nachten wakker van. :S


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik vind het jammer.
    Maar om nou te zeggen dat je er depressief van wordt vind ik een beetje te overdreven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @chroniqueur zoals ik ind etekst al had gezegd heb ik er soms momenten bijd at ik er emotioneel van ben..end at ik het echt mis..ik heb niks gezegd over nachten wakker liggen.

    Nope, want ik had het niet zo op de films. Het ging mij om de boeken en die zijn al een tijdje geleden over.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    R0MANA schreef:
    Hmm, ik vind het zéker jammer, en ik had graag meer gezien.. maar depressief niet. Ik vind het wel heel spijtig.


    Home is calling.

    Ik zit er niet mee.


    Let it come and let it be

    Ja, ik vind het ook énorm jammer. Gelukkig kan je de films altijd opnieuw kijken, en de boeken opnieuw lezen. Daarbij kan je fanfics lezen en schrijven, en bij mij vult dat het lege gaatje het wel (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kan het ook niet helpen om soms mijn HP-boeken bij me te nemen (: zo ontzettend jammer dat het gedaan is! Maar natuurlijk kunnen wij potterheads alle boeken blijven herlezen en de films herzien ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb vandaag 7.2 nog eens gezien en ik moet echt wel toegeven dat ik een krop in mijn keel had. Ik kon zo wenen. :x


    Let the Night embrace you

    Ik zit er niet echt mee, als ik heel erg eerlijk moet zijn... Ik heb zoveel dingen waar ik zelf nog op door kan gaan ^^ En gewoon m'n eigen parodies er op verzinnen ^^
    Het is jammer, maar aan alles komt een eind... dat laatste klinkt eigenlijk wel héél depressief


    Deep inside, I've never felt alive

    Sterker nog, ik word steeds emotioneler.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.