• Nou gezien het feit dat ik keelpijn heb en dus nauwelijks kan praten, mag, kan en wil ik niet naar buiten. Dus zit ik hier thuis al het hele weekend te lonen omdat ik toch geen flikker kan want dan wordt het erger. Daarnaast heb ik ook nog eens hoofd- en spierpijn, maar dat is wel wat minder. Maar nu moet ik dus iets doen om de verveling tegen te gaan.

    Mijn Kandibeads (kralen) zijn op, dus dat gaat niet. Schrijven lùkt niet, zingen & dansen ook niet, aan msn heb ik geen behoefte, het internet ken ik inmiddels al en tekenen lukt niet zoals ik wil wat me frustreerd. En vragen of iemand op 'ziekebezoek' wil komen hoeft voor mij ook niet gezien ik de afgelopen week best druk was en even rust wil.

    Any ideas? :Y)


    Let it come and let it be

    Ik leef met je mee, ik ben echt stront verkouden en weet ook niets te doen (no_chears). Ik ging zelfs uit wanhoop bijna huiswerk maken, maar besloot toen toch maar als een zombie achter mijn laptop te blijven hangen (cat).


    i put the fun in funeral

    Spelletjes doen op je pc of laptop. De sims zijn voor mij echt verslavend hoewel ik er niet goed in ben. En anders misschien een leuk spelletje op zo'n spelletjescomputer?:$


    Physics is awesome

    Kijk op 9gag.com. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"