• Nou gezien het feit dat ik keelpijn heb en dus nauwelijks kan praten, mag, kan en wil ik niet naar buiten. Dus zit ik hier thuis al het hele weekend te lonen omdat ik toch geen flikker kan want dan wordt het erger. Daarnaast heb ik ook nog eens hoofd- en spierpijn, maar dat is wel wat minder. Maar nu moet ik dus iets doen om de verveling tegen te gaan.

    Mijn Kandibeads (kralen) zijn op, dus dat gaat niet. Schrijven lùkt niet, zingen & dansen ook niet, aan msn heb ik geen behoefte, het internet ken ik inmiddels al en tekenen lukt niet zoals ik wil wat me frustreerd. En vragen of iemand op 'ziekebezoek' wil komen hoeft voor mij ook niet gezien ik de afgelopen week best druk was en even rust wil.

    Any ideas? :Y)


    Let it come and let it be

    iemand lief aankijken of die filmpjes voor je wilt huren? beterschap though! x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Schrijven en muziek op :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Schrijven en muziek op :W

    Schrijven lùkt niet, zingen & dansen ook niet, aan msn heb ik geen behoefte, het internet ken ik inmiddels al en tekenen lukt niet zoals ik wil wat me frustreerd.

    Bedankt voor het lezen van het topic. :'D


    Let it come and let it be

    Kijk een leuke film of serie?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Alle filmpjes van Charlie McDonnell bekijken of je in anime en manga verdiepen, dat is echt het perfecte tijdverdrijf. c:


    wth.

    Exact. Kijk de hele Harry Potter/Twilight/Narnia/Lord Of The Rings serie nog eens over. Is héel tijd dodend. Lezen kan ook altijd nog C:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    @Mayfly Zijn filmpjes zijn idd geweldig, maar ik heb ze volgens mij al (bijna) allemaal gezien, en heb jij misschien nog een leuke anime die je me aan kunt raden? Death Note en Nana heb ik al helemaal gezien. :3
    @Winterwerp Ik háát alle 4 de series :'DDD

    Ja, ik ben veeleisend :Y)


    Let it come and let it be

    Iemand vragen of die een leuke tv-serie op dvd hebt en dan vragen of die ze kan brengen? Zodat je gewoon aflevering na aflevering kunt kijken.
    Dat werkt bij mij tenminste.


    Tell me about it, stud.

    Je dood vervelen op spelletjes sites ;D maar ik zal ff die foto doen van die hond geval ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Allerlei films kijken ;D

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 14:57 ]


    Shoganai i ne~

    Combustible schreef:
    @Mayfly Zijn filmpjes zijn idd geweldig, maar ik heb ze volgens mij al (bijna) allemaal gezien, en heb jij misschien nog een leuke anime die je me aan kunt raden? Death Note en Nana heb ik al helemaal gezien. :3
    @Winterwerp Ik háát alle 4 de series :'DDD

    Ja, ik ben veeleisend :Y)


    Kimi ni Todoke, mijn allereerste anime (behalve Pokémon op tv dan) en al heb ik er nu al meer dan 40 gezien, hij is nog steeds één van mijn favorieten. :3 Hij is heel schattig en puur en lief en ik weet niet of je daar van houdt, maar het verandert echt je kijk op dingen. Alles gaat best wel traag, maar dat is juist het speciale en dat maakt het einde nog beter dan dat het al is. c:


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Kimi ni Todoke, mijn allereerste anime (behalve Pokémon op tv dan) en al heb ik er nu al meer dan 40 gezien, hij is nog steeds één van mijn favorieten. :3 Hij is heel schattig en puur en lief en ik weet niet of je daar van houdt, maar het verandert echt je kijk op dingen. Alles gaat best wel traag, maar dat is juist het speciale en dat maakt het einde nog beter dan dat het al is. c:

    Oké, ik zal 'm eens gaan kijken, bedankt :3


    Let it come and let it be

    Midna schreef:
    Je dood vervelen op spelletjes sites ;D maar ik zal ff die foto doen van die hond geval ;d

    Okay:Y)


    Let it come and let it be

    Begin met Lost!
    Of The Vampire diaries (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Combustible schreef:
    (...)
    Oké, ik zal 'm eens gaan kijken, bedankt :3


    Oh, en als je een maatje zoekt om erover te praten, hier ben ik! :Y)


    wth.