• Fame, I'm gonna live forever of Popular van Wicked?

    Want voor zang moeten we kiezen uit:
    -Fame
    -Colours of the wind > De karaoke die ik doorgestuurd gekregen heb is te langzaam voor mij.
    -Popular
    -Jij woont in mijn hart > Ken ik niet.

    Dus, wat denken jullie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Popular ken ik niet, maar fame zou ik niet lekker vinden zingen. 't Is voor ons nogal moeilijk te zeggen wat voor jou beter is, aangezien we je stem nog nooit gehoord hebben :Y)


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Popular ken ik niet, maar fame zou ik niet lekker vinden zingen. 't Is voor ons nogal moeilijk te zeggen wat voor jou beter is, aangezien we je stem nog nooit gehoord hebben :Y)


    Haha, dat is wel waar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat zijn allemaal best moeilijk liedjes, Popular is algemeen vrij hoog, Colours of the wind heeft heel wat pieken en dalen en Fame is heel krachtig. Dat laatste ken ik niet. Dan zou ik toch voor Fame gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fame. Popular is redelijk moeilijk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk die van Fame. Popular is namelijk een beetje een mix van opera-vergelijkbare zang en pop, dus best moeilijk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Fame. Die moest ik vorig jaar met mijn muziekklas zingen.
    Dat ging nog best goed, en geloof mij, we zijn absoluut geen goede zangers ofzo haha.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:19 ]


    Tell me about it, stud.

    Jij woont in mijn hart, is dat niet dat liedje van Tarzan? :p Dat is best gemakkelijk denk ik :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Jij woont in mijn hart is een vrij gemakkelijk nummer, het is de vertaling van You'll be in my heart van Phil Collins, ken je waarschijnlijk wel als je het hoort. Fame (heb ik zelf ook gezongen met schoolmusical) is vrij lastig maar wel te doen, ligt aan je stemgeluid. Popular is wel te doen, maar de sprongen in de noten kunnen lastig zijn, en Colours of the wind is wel te doen, maar op sommige stukken best hoog als je het moet belten. Het zijn allemaal best lastige nummers, maar het ligt echt aan waar het comfortabele deel van je stem ligt, in het hoge of het lage..

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:54 ]


    Is it too much to ask for a guy which will cheer you up, protect you, and just loves you for who you are?

    Jij woont in mijn hart.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WriteItDown schreef:
    Jij woont in mijn hart is een vrij gemakkelijk nummer, het is de vertaling van You'll be in my heart van Phill Collins, ken je waarschijnlijk wel als je het hoort. Fame (heb ik zelf ook gezongen met schoolmusical) is vrij lastig maar wel te doen, ligt aan je stemgeluid. Popular is wel te doen, maar de sprongen in de noten kunnen lastig zijn, en Colours of the wind is wel te doen, maar op sommige stukken best hoog als je het moet belten. Het zijn allemaal best lastige nummers, maar het ligt echt aan waar het comfortabele deel van je stem ligt, in het hoge of het lage..

    Dit.
    Colours of the wind is nog wel oké om te zingen. Je moet er wel hoog voor kunnen gaan en veel adem voor hebben.


    comfort in c h a o s

    Jij woont in mijn hart is echt heel mooi. Als je goed kan zingen zou ik het zeker gaan zingen!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Colours of the wind is niet moeilijk. Ik heb het ooit eens moeten zingen voor één of ander optreden voor de muziekschool. (bloos)