• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.

    Paspoort:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Foto+beschrijving:
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:

    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles
    SORRY, WE ZITTEN VOL!!



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Reserveringen lopen na 24 uur af.

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:53 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ze heeft en topic gemaakt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Spyclon schreef:
    Vast wel, als we ooit nog beginnen.


    We zijn alweer begonnen. De volgende topic is al aangemaakt

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125076


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CallyJunior schreef:
    Mag de naam van Lucy veranderen in Lyra [Spreek je uit als Laira]?

    Dat mag, ik wijzig het.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jaj aja ja ;D kan ik ? ;d lijkt me leuk namelijk


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maak maar snel aan! (Y)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik zal het nu doen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Moon Kaboor
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Aangezien van beide evenveel is kan ik kiezen? ;D Meisje
    Foto+beschrijving:

    Donker bruine ogen, bruin/rood haar met heel licht blond, bijna wit. ze is rond de 1.70m en ze heeft aan 1 kant een tunnel in haar oor.
    Innerlijk: Moon kan koppig zijn en durft best veel. Als vriendin is ze de beste, maar dat geld ook als vijand. Ze is een goeie luisteraar en kan zich helemaal inleven in iemand anders. Als in echt, films, boeken en zelfs hoe iemand afgebeeld staat. Ze heeft daarom ook een grote fantasie gehalte.
    Familie: Moon heeft niet zo heel veel familie, met de helft spreekt ze niet meer. Haar vader is gevlucht toen haar broertje in aantoch was. Haar broertje is Yvo en is 1 jaar oud. Met haar moeder heeft ze een normale band mee.
    Extra: Ze is opmerkzaam


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Cassie Jade Mirron
    Leeftijd:16
    Geslacht:vrouwelijk
    Foto+beschrijving:


    Cassie is rond de 1.65, dus ze is best wel klein. Haar haar is licht blond wat in het zonlicht soms wel goud lijkt. Ze heeft volle lippen en oceaan blauwe ogen.
    Innerlijk: Cassie is een lief meisje dat niet snel iemand kwaad doet. Ze schaamt zich niet snel maar kan soms wel een beetje onzeker zijn. Soms kan ze een beetje afwezig over komen omdat ze een beetje dromerig is.
    Familie: Cassie komt eigenlijk uit een standaard gezin, ze heeft een vader, moeder en broer.
    Extra: -Cassie is ontzettend muzikaal en speelt gitaar, bas, drum, piano en viool. Ze kan ontzettend goed zingen en dansen.
    -Ze kan soms wat domme opmerkingen maken maar is behoorlijk slim.
    -verslaafd aan chocolademelk van de Starbucks
    -ze is echt doodsbenauwd voor alle insecten en spinnen. Zelfs voor vlinders en lieveheersbeestjes.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered