• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.

    Paspoort:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Foto+beschrijving:
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:

    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles
    SORRY, WE ZITTEN VOL!!



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Reserveringen lopen na 24 uur af.

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:53 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naam: Alice Star
    Leeftijd: 15
    Geslacht: vrouwelijk
    Foto+beschrijving:


    Blond haar, Blauwe ogen en ze draagt kleding dat in de mode is
    Innerlijk: Ze is best wel verlegen maar ze alles voor haar vrienden
    Familie: Ze heeft nog een oudere broer en woont samen met hem in een huis haar ouders zijn door een ongeluk om het leven gekomen
    Extra: xx


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Diapal schreef:
    De lijst is geupdated. Alleen BeSlytherinn, Fae en Starkiller moeten hun personage nog aanmaken.


    mijn personage heb ik net ingevuld(A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fae & Starkiller moeten hun paspoort nog plaatsen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jow Diapal, maak je wel uitzondering voor mij die je in het echt kent?


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    Jow Diapal, maak je wel uitzondering voor mij die je in het echt kent?

    We hebben het er nog over, maar niet op dit topic. ;)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fae's 24 uur is om.

    Naam: Vince de Capri
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Mannelijk
    Foto+beschrijving:


    Licht golvend bruin haar, vaak een soort wollen pet op, blauw grijze ogen. Zijn kleding varieert niet heel erg. Meestal een beetje donkere kleuren zoals Blauw, Groen, Grijs en Zwart. Maar toch niet weer heel sober door de opdrukken. Meestal niet veel vesten of suiters, maar gewoon bloesjes en shirts, en bijna altijd donkere jeans
    Innerlijk: Een erg open persoonlijkheid, antwoord ook op bijna alle vragen maar als je over zijn familie begint wordt hij opeens stil, houdt van uitdaging.
    Familie: Daar wil hij eigenlijk nooit over vertellen, misschien alleen als je een hele goede vriend of vriendin bent maar dan vertelt hij meestal niet alles. Dit komt doordat hij van ze is weg gegaan. Hij is weg gegaan doordat zijn vader aan de drank zat en mijn moeder was gestorven. Op mijn 12e ging hij weg, samen met mijn oudere broer. Maar die werd van hem gescheiden doordat hij misleid werd door een groep jongens. Een soort gang in Rotterdam. Toen is hij alleen verder gegaan en ben is hij opgevangen door een project van de overheid. Waar hij ook onderdak en school kreeg. Op zijn 15 heeft hij met gespaard geld van zijn baantje een eigen appartement gehuurd waar hij nu nog woont.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:47 ]


    I only miss you when I'm breathing

    De reserveringen van Fae en Starkiller zijn om. Nu mag iedereen het laatste meisje maken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naam: Lucy Demles.
    Leeftijd: 15.
    Geslacht: Meisje.
    Foto+beschrijving: Toen ze jong was:


    Nu:


    Lucy heeft hele lange, oranje-rode krullen tot haar middel. Ze heeft een getinte huidskleur en heeft altijd simpele kleren aan zoals een jurkje en een jasje. Ze heeft amandelvormige ogen die chocoladebruin zijn, maar in het goede schijnsel van de zon zijn die lichtbruin met een bronzen tint.
    Innerlijk: Lucy is vrolijk, aardig, zorgzaam en behulpzaam. Ze is altijd voor een uitdaging uit zolang het maar niet iets smerigs is. Ze is totaal niet ijdel, maar ze houd gewoon niet zo van smerigheid. Ze is altijd spontaan en ziet altijd de positieve kant van iets.
    Familie: Lucy heeft een vader van 40, Mike, een moeder van 39, Lily, en een klein broertje van 4.
    Extra: Lucy speelt vaak op de middelbare met haar vriendinnen Doen, durf of de waarheid, dus ze kan het goed. Ook word ze door de populairste kinderen op de school gepest door haar rode haren.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    We zitten vol, ik ga dadelijk het nieuwe topic maken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Wil je me waarschuwen als je gaat beginnen??


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Volgens mij gaat hij zo plaatsen...


    I only miss you when I'm breathing

    Wil je me waarschuwen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mag de naam van Lucy veranderen in Lyra [Spreek je uit als Laira]?


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Vast wel, als we ooit nog beginnen.


    I only miss you when I'm breathing