• Haii,
    Enkele dagen na mijn laatste topic ben ik er weer. Ik had sinds de dinsdag avond ruzie met mijn vriend en nogal fel. Hij zei aan de telefoon 'Ik hou echt heel veel van u' En 5 minuten later smste hij 'Ik voel me niemeer klaar meer voor een relatie' Ik gans in paniek. Hij wou dus eigenlijk een 'pauze' zoals ze dat noemen. Ik heb ingestemd, stomme idioot die ik ben. Gisteren heb ik hem gestuurd dat ik niet kon blijven wachten, dat het me teveel pijn deed en dat het nu of nooit was. Hij reageerde daarop doodleuk 'nooit.' Enkele uren na dat smsje heb ik via facebook ondervonden dat hij me al van voor nieuwjaar bedroog.
    Ik ben al 2 keer bedrogen, maar beide jongens durfden het tenminste recht in mijn gezicht te zeggen, in plaats van me nog hoop te geven...
    En eerst was ik verdrietig, maar nu voel ik enkel nog haat... Depzittende haat en als ik hem zie aan het station ben ik 10000% zeker dat ik hem sla...
    Dit is nu al de derde jongen die me bedriegt... Waarom moet ik dat toch altijd weer hebben?? :S
    Sorry, dit moest er gewoon even uit =( Nogiemand die zo'n stomme ex had??

    Xx (K)

    Wow, dit is echt heel vervelend voor je, Sterkte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik hem slaan? D:

    Ja, ik heb ook een horror-ex gehad.
    Hij wilde testen hoe goed ik hem vertrouwde en hoeveel ik om hem gaf. Hij was op vakantie en we hadden alleen maar contact via sms en msn. Via msn beweerde hij toen dat hij gezoend was door een ander meisje en het even niet meer wist. Ik helemaal in tranen, toen was het uit. Daarna ineens weer aan. Een paar dagen later ging ik kapot en maakte ik het uit. Daarna zei hij dat hij nooit gezoend was door een meisje, dat het een leugen was en dat hij me terug wilde. Toen ik dat afwees sloopte hij mijn reputatie op school en nu word ik gehaat door mensen die ik niet eens ken.

    Lang genoeg over mij ;x
    Heel veel sterkte meid, ik herken je gevoel. Het klinkt allemaal zo cliché, zo hier via zo'n reactie. Maar ik meen het wel. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt. Veel ijs eten, tijd doorbrengen met vrienden en familie en vergeet die jongen. Jij verdient veel beter. I hope you'll get well soon <3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:51 ]


    26 - 02 - '16

    Jongens kunnen soms echt klootzakken zijn.
    Sterkte meid! (flower)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mag ik hem nu achterna rennen met een castratiemes en eventjes de feministe uithangen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Mag ik hem nu achterna rennen met een castratiemes en eventjes de feministe uithangen?


    Ik doe mee!
    FEMINISTEN! VERENIGD U!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:53 ]


    26 - 02 - '16

    WROAAAAAH IMMA FIRIN' MAH LAZAH! Kom mee, we redden deze planeet van de ondergang!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Mag ik hem nu achterna rennen met een castratiemes en eventjes de feministe uithangen?

    Neen, toch maar niet, daar sta ik speciaal morgen een uur vroeger voor op zodat ik voor hem op het station ben, aan zijn eindhalte :) Mijn wraak is pijnlijk, geloof me!!! En zijn sletje krijgt er ook van langs als ze iets probeert terug te doen!! O.o

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Neen, toch maar niet, daar sta ik speciaal morgen een uur vroeger voor op zodat ik voor hem op het station ben, aan zijn eindhalte :) Mijn wraak is pijnlijk, geloof me!!! En zijn sletje krijgt er ook van langs als ze iets probeert terug te doen!! O.o


    Go girl!

    Sla hem, dat verdient hij! Bah, ik haat jongens die zich zo gedragen en dan nog laf zijn ook.

    Mijn ex heeft me bedreigd, omdat hij jaloers was. Die kneus had het zelf uitgemaakt, maargoed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mijn vriendje zou me nooit bedriegen,
    hij is echt heel eerlijk
    alleen ik moet mezelf soms in bedwang houden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    *Heeft ineens een heel erg grote drang om die jongens te gaan slaan* :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké, dat is wel erg laf van die jongen. Goed dat het uit is, want je bent veel beter af zonder hem.
    Maar aangezien dit al de derde jongen is die je dit lapt, en dat wel echt veel is, denk ik dat jij misschien in de toekomst wat meer moet opletten met de jongens waarmee je een relatie begint. Ik denk dat je meestal nogal hard van stapel loopt, waardoor je nogal 'makkelijk' bent, en ja, dan krijg je wel zo'n situaties natuurlijk.
    Ik probeer niet goed te praten dat hij je heeft bedrogen, want dat valt gewoonweg niet goed te praten, maar ik denk toch dat jij wat aan jezelf zal moeten werken, wil je zo'n situaties in de toekomst vermijden.

    Alsnog heel veel sterkte meid. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    mijne liet me zitten omdat hij me te hard miste

    succes morgenochtend

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Neen, toch maar niet, daar sta ik speciaal morgen een uur vroeger voor op zodat ik voor hem op het station ben, aan zijn eindhalte :) Mijn wraak is pijnlijk, geloof me!!! En zijn sletje krijgt er ook van langs als ze iets probeert terug te doen!! O.o


    Ik zou echt nooit wraak gaan nemen, maar goed.
    Als je écht wraak wilt nemen, laat hem dan zien dat je ook perfect gelukkig bent zonder hem. Niets kwetst meer dan dat. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    zullen we samen een honkbalknuppel pakken en dan keihard slaan? HEEL HEEL HEEL HARD>.
    ligt niet aan jou, je verdient beter!

    ik heb ook een kut ex..
    die beloofde me ook van alles.
    zegt ie na de zomervakantie: "heb er overnagedacht om je terug te nemen. mis je namelijk wel."
    ik blij, zeg: "yay." Hij: "maar t antwoord blijft nee." -.-
    en nu, na maanden negeren van zijn kant, zegt hij ineens dat hij nog wel s aan me denkt en doet hij f jaloers als ik iemand leuk vind..
    ik heb zo'n zin hem te slaan, maar gelukkig kom ik m nooit tegen (A)


    you make everything seem so possible <3