• Ik zit hier bij m'n buurman op te passen op een tweeling van 7, nou ik weet niet wie wie is hoor.. maar wat een vreselijk hypere kinderen.. eerst willen ze gamen dan weer 100x van spel verwisselen dan gaan we een film zien en dan is de film niet goed, wil d'r eentje barbie zien en dan komen ze terecht op playboy tv, nou dat was echt om te gieren, ze zapte zo langs playboy tv en zeiden zo vet onschuldig; oeps, van pappa mogen we dit niet zien want dan moeten we eerst echte mannen zijn! nou ik lag echt in een deuk en ze snapte het niet echt, maar goed.. en ik ben 'de beste oppas' omdat ze ipv half 10 nu pas op bed liggen.. oeps.. achja, hoe simpel is het om in de kamer te zitten laptoppen en film kijken, en vervolgens 30$ te verdienen door niks te doen? Ik sta nu bekend als oppasser Chris.. maar goed ik maak dit topic omdat mijn oppaskindjes zo lief zijn en omdat ik me verveel :C het is eng in dit huis want het is donker en het licht wil niet aan.. e_e maar goed, gelukkig hebben we nog altijd .. kaarsen. XD phew.

    hebben jullie ook awesome oppas kindjes ofzo? en zal ik een foto plaatsen..? D: dillema.

    GAH ik zit hier nog tot 2 uur vanavond en moet morgen half 9 opstaan om naar school te gaan.. lekker dan.. en dan savonds ook nog uit.. im gonna be dead!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:03 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hahaha xD gezellig!

    Ik pas wel eens op mijn neefje, maar die is 4 (bijna 5) en meestal braaf, maar daar kan je ook echt stuk om gaan (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wacht.. gaan ze normaal om half 10? zeg dat dat alleen in het weekend is o-O
    Enige oppas kindjes zijn mijn broertjes en zusjes.. en alleen me broertje van 1 is een cutiej.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Wacht.. gaan ze normaal om half 10? zeg dat dat alleen in het weekend is o-O
    Enige oppas kindjes zijn mijn broertjes en zusjes.. en alleen me broertje van 1 is een cutiej.

    nee, ze gaan in het weekend rond half 10/10 uur. XD maarja die vader maakt het toch niet veel uit. En baby's zijn soms best schattig ja.. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Morgen is het zaterdag? School huh?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    R0MANA schreef:
    (...)
    nee, ze gaan in het weekend rond half 10/10 uur. XD maarja die vader maakt het toch niet veel uit. En baby's zijn soms best schattig ja.. :B


    Mijn broertje is een dreumes !! geen baby D: me neefje dat is een baby. Dat is echt een schatje. Echt van die schattige bolle wangetjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fluorescent schreef:
    Morgen is het zaterdag? School huh?

    Jep, we moeten een open dag presenteren van onze school, en vertellen over onze opleiding enzo..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Midna schreef:
    (...)

    Mijn broertje is een dreumes !! geen baby D: me neefje dat is een baby. Dat is echt een schatje. Echt van die schattige bolle wangetjes.

    Ah whatever, weet ik veel hoe je dat alles noemt. :'D en da's cuteee. ouo


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    R0MANA schreef:
    (...)
    Ah whatever, weet ik veel hoe je dat alles noemt. :'D en da's cuteee. ouo


    0-1 = Baby
    1-2 = Dreumes
    2-4 = Peuter
    4- weet niet meer = kleuter
    weet niet meer = 9 = kind
    10 - 19 = tiener? XD

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik pas soms op bij de buren, maar daar houd het bij op.
    Mijn moeder was 12 jaar lang gastouder.
    Ik kan nu geen kinderen meer zien. -.-'

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:07 ]


    Tell me about it, stud.

    Midna schreef:
    (...)

    0-1 = Baby
    1-2 = Dreumes
    2-4 = Peuter
    4- weet niet meer = kleuter
    weet niet meer = 9 = kind
    10 - 19 = tiener? XD


    10-16 = Puber.
    16-21 = Adolscent.

    Zo heb ik het geleerd bij biologie haha.


    Tell me about it, stud.

    Thankful schreef:
    (...)

    10-16 = Puber.
    16-21 = Adolscent.

    Zo heb ik het geleerd bij biologie haha.


    kan wel ;d ik wist het niet meer XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke, waarom klinkt ELK geluid als een bomontploffing, als je stil moet zijn? onderweg stoot ik overal tegen aan, kraakt de deur, hoor je alles! D: gosh dat heb ik altijd he.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ghehe ik weet hoe het voelt. Daarom heb ik dan altijd muziek aan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik pas op, ja. Op hele lieve kindertjes :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Ik pas op, ja. Op hele lieve kindertjes :Y)

    Rebecca, ik heb je een paar minuten geleden naar bed gestuurd! zit je nu nog op je laptop? en heb je je tanden wel gepoetst? en je kamer opgeruimd? OPPAS CHRIS TO THE RESCUE


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”