• Ik zit hier bij m'n buurman op te passen op een tweeling van 7, nou ik weet niet wie wie is hoor.. maar wat een vreselijk hypere kinderen.. eerst willen ze gamen dan weer 100x van spel verwisselen dan gaan we een film zien en dan is de film niet goed, wil d'r eentje barbie zien en dan komen ze terecht op playboy tv, nou dat was echt om te gieren, ze zapte zo langs playboy tv en zeiden zo vet onschuldig; oeps, van pappa mogen we dit niet zien want dan moeten we eerst echte mannen zijn! nou ik lag echt in een deuk en ze snapte het niet echt, maar goed.. en ik ben 'de beste oppas' omdat ze ipv half 10 nu pas op bed liggen.. oeps.. achja, hoe simpel is het om in de kamer te zitten laptoppen en film kijken, en vervolgens 30$ te verdienen door niks te doen? Ik sta nu bekend als oppasser Chris.. maar goed ik maak dit topic omdat mijn oppaskindjes zo lief zijn en omdat ik me verveel :C het is eng in dit huis want het is donker en het licht wil niet aan.. e_e maar goed, gelukkig hebben we nog altijd .. kaarsen. XD phew.

    hebben jullie ook awesome oppas kindjes ofzo? en zal ik een foto plaatsen..? D: dillema.

    GAH ik zit hier nog tot 2 uur vanavond en moet morgen half 9 opstaan om naar school te gaan.. lekker dan.. en dan savonds ook nog uit.. im gonna be dead!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:03 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Thankful schreef:
    (...)

    10-16 = Puber.
    16-21 = Adolscent.

    Zo heb ik het geleerd bij biologie haha.


    ik heb geleerd dat je vanaf je 18e adolscent bent.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    FUCKING HELL! Ik zit hier in alle stilte ineens gaat de telefoon vet luid O MY GOSH ik ben nog nooit zo erg geschrokken! D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oeh, oppassen is zo leuk (:
    Mijn oppaskindje is echt het schattigst ooit, hij zet altijd thee voor mij, hihi.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn oppaskind is mijn buurmeisje en die is heel lief, maar moet wel precies om acht uur naar bed, omdat ze de volgende ochtend altijd judo heeft :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik moet vanavond oppassen op hele lieve kindertjes:) tot 2 uur.
    dus ja.:)
    Gelukkig hebben ze leuke dvd's en een wii
    xD(hoera)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!