• © Copyright Dracy

Topic 23: Klik.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik lach het uit. 'Drommel hoe kom je daar nou op. Maar eigenlijk moest ik het eerste er wel zijn' ik proestte het even uit.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Waar zijn Lilly en Charlotte eigenlijk? Dan kunnen mijn personages daar ook heengaan?]

26 - 02 - '16

Kyle

"Volgens mij weet de hele school het al na die scène in de gang daarnet." Zegt Hij.
    "Ja, maar misschien weet niet iedereen het." Zeg ik moeilijk maar lach dan toch een beetje. "Maar eh, waar ga ik die 'Spieren'dan kweken ofzo?" Vraag ik grinnikent.

Ich liebe dich 27.12.23

[buiten mary is daar ook.]

[Kej :3]

26 - 02 - '16

Irial

Ik laat mijn hand voorzichtig uit de zijne glijden.
    "Maar eh, waar ga ik die 'spieren' dan kweken, ofzo?" vraagt hij grinnikend.
    "Bij mij thuis," zeg ik schouderophalend. "In de fitnesszaal van mijn moeder."
    Eigenlijk was het gewoon de kelder die mijn moeder tot fitnesszaal heeft laten ombouwen, maar dat deert niet. "En in mijn slaapkamer," voeg ik er grijnzend aan toe.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[wahhaha irialxD]

Quincy
    'Zullen we even naar buiten gaan? Daar zijn veel andere mensen en dan kan ik je voorstellen, aangezien je hier nieuw bent' zeg ik met een glimlach. Nog voor ze wat kan zeggen heb ik haar bij haar arm gepakt en sleur ik haar mee.

Heidi
    Ik word door Quince meegesleurd naar buiten. 'Voorzichtig! Je breekt mijn arm nog!' roep ik geschrokken uit. Ik zie een paar meiden zitten. Quince loopt nog een stukje door en stopt voor de meiden.

Quincy
    'Hallo meiden, dit is Heidi' zeg ik terwijl ik Heidi een duwtje richting de meiden geef. Ik merk dat ze best wel verlegen is. 'Ze eten je niet op hoor' zeg ik grijnzend.

26 - 02 - '16

Kyle

"In de fitnesszaal van mijn moeder. En in mijn slaapkamer." Grijnst hij. Ik Lach om het laatste. "Wel vaker in je slaapkamer hé." Zeg ik en kijk ehm uitdagend aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik kijk even naar Quincy die iemand meetrekt. Ik glimlach even naar Heidi en steek mijn hand uit. 'Lilly aangenaam' zeg ik zacht en kijk haar even aan. Ze zag er eigenlijk heel goed uit dacht ik even geschokt

Charlotte

"Drommel hoe kom je daar nou op," lacht Lilly. Ik haal lachend mijn schouders op en schuif wat dichter bij Mary. Dan staat Quincy plots voor ons met een meisje dat ik niet ken.
    Waarom ken ik haar niet?
    Hij stelt haar voor als Heidi en duwt haar een eindje naar ons toe.
    "Hey Quince," zeg ik lachend. "Hoi Heidi, ik ben Charlotte."
    Ik schuif nog wat dichter bij Mary zodat er plaats is en Heidi er bij kan komen zitten.
    "Sorry, Quince, geen plaats meer, tenzij je op mijn schoot komt zitten," zeg ik opnieuw lachend.

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:08 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Heidi
    'Hai' zeg ik verlegen. Ik zie dat de meiden opschuiven om plaats te maken voor mij. Ik glimlach en ga tussen ze in zitten. 'Sorry Quince, er is geen plaats meer, tenzij je op mijn schoot komt zitten' hoor ik Charlotte lachend zeggen. Ik grijns naar Quincy. 'Je mag wel hier komen zitten' zeg ik terwijl ik naar mijn schoot wijs.

Quincy
    'Sorry Quince, er is geen plaats meer, tenzij je op mijn schoot komt zitten' zegt Charlotte lachend. Ik pruil naar haar en schiet vervolgens in de lach. 'Je mag wel hier komen zitten' hoor ik Heidi zeggen en ik zie dat ze naar haar schoot wijst. Dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Ik ga bij haar op schoot zitten. 'Pfff!' hoor ik achter me. Ik schiet opnieuw in de lach.

26 - 02 - '16

Lilly
    Ik dacht nog na. Maar ik voelde mijn buik warm worden. Was ik verliefd op haar? Ik wist het niet. Ik probeerde haar gezicht en lichaam zoveel mogelijk te vermijden. 'Waar is aNdré trouwens Quince' ik keek hem aan

Charlotte

Ik laat mijn mond openvallen alsof ik beledigd ben.
    "Zal ik onthouden!" roep ik lachend uit waarop ik hem een duwtje geef en hij bijna van Heidi's schoot afvalt.
    "Ben je ook nieuw?" vraag ik vriendelijk aan Heidi.

Irial

"Wel vaker in je slaapkamer hé," grijnst Kyle.
    Ik breng mijn lippen naar zijn oor en herhaal fluisterend,
    "Tot.je.me.smeekt. te stoppen."
    Snel druk ik een kusje op zijn wang.

Verwijderd

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:14 ]

Ich liebe dich 27.12.23