• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Elise. En ik heb gereageerd ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja typje je naam verkeerd xD MAar had hem al verwijderd.]

    Kyle

    "Tot.je.me.smeekt. te stoppen." Fluisterd hij in mijn oor en drukt en kus op mijn wang. Ik voel dat ik moet lachen maar hou me in, om niet echt meer de verdere aandacht te trekken van die wie in de Kantine zijn.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Heidi
    'Yep, ik ben net nieuw. Ik ken Quincy van vroeger, toen is hij verhuist en ik woon hier ook in de buurt sinds kort.'

    Quincy
    'Dat zal ik onthouden!' roept Charlotte. Ze geeft me een duw waardoor ik bijna van Heidi's schoot val. 'Waar is Andre trouwens, Quince?' vraagt Lilly en ze kijkt me aan. 'Geen idee' mompel ik. 'Ik heb hem vandaag nog niet gezien.' Ik verzit even. 'Pfffffff...' hoor ik weer.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik knik even. Ik voelde me neit op mijn gemak met Heidi erbij. ALsof ik op wolkjes zweefde ofzo. 'I ik ga e even naar de wc' zeg ik half stotterend. SNel sta ik op en loop weg naar binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Dat is grappig," zeg ik tegen Heidi. "Dat is hetzelfde verhaal als bij mij en Mary, alleen ben ik eerder verhuisd dan zij."
    Ik kijk Mary even lachend aan en laat ongemerkt mijn hand over haar been gaan.
    "Hoe lang kennen jullie elkaar al?" vraag ik lachend aan Heidi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    André[Ghehe]

    Ik kijk naar mijn kluis, ik heb hem een flinka opknapbeurd gegeven, nu hangen er overal Foto's van mij en Levi in, van Streetdance en gezellige uitjes.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik zit er maar stilletjes bij en kijk glimlachend naar haar hand.

    [ik ga weer verder eten :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heidi
    Ik grinnik. 'Ik ken hem al sinds mijn 5e, we waren altijd buren. We beloofden zelfs een keer te gaan trouwen, toch Quince?' Ik por hem in zijn zij en begin hard te lachen.

    Quincy
    Ik krijg een por van Heidi. Om haar te treiteren ga ik nog een keer verzitten. 'PFFFF!' klinkt het weer. 'Niet zeiken' zeg ik smalend. Ik draai mijn hoofd naar haar toe en zie dat ze me zielig aankijkt. Ik trek een zielig gezicht terug en krijg ineens een tik tegen mijn wang. Ik grijns.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Bij de wc's gooi ik wat water in mijn gezicht. Kom op lil. IK probeerde er niet aan te denken wat mislukte. Ik merkte dat mijn handen een beetje trilden. Ik besloot mijn jas te pakken en maar terug te gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik kijk even toe hoe Quincy en Heidi met elkaar omgaan.
    "Love is in the air," zing ik lachend. "Hoe zullen we jullie noemen? Quindi?"
    probeer ik even uit. Ik barst in lachen uit.
    Plots word ik een beetje jaloers.
    Waarom word ik nooit verliefd?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    'Trug' zeg ik zacht en ga voor Char zitten. Ik keek Char even aan en keek daarna naar het gras zodat ik niet nar Heidi hoefde te kijken. Mijn buik werd gelijk verwarmd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    'Love is in the air' hoor ik Charlotte lachend zingen. Ze barst in lachen uit. 'Jammer dat ik niet kan vliegen' zeg ik pruilend.

    Heidi
    Ik schiet in de lach bij het horen van de naam 'Quindi' Ik merk dat Quincy weer gaat verzitten. 'Pffffff..' zucht ik weer. Hij kijkt me grijnzend aan. 'Anders ga je op mijn schoot zitten?' vraagt hij. Ik knik. Hij staat op en ik vervolgens ook. Hij gaat weer zitten en ik plof neer op zijn schoot. 'Au godverdomme' moppert Quincy. 'Sorrryyyyy' zeg ik met een zielig gezicht die ik snel vervang voor een flauwe grijns.


    26 - 02 - '16

    Melding:

    ~Bel gaat, Pauze!~


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Plots zit Lilly voor me met een lip tot aan de grond. Ze kijkt me even aan en kijkt dan weg. Ik gooi mezelf speels op haar en begin haar kietelen.
    "Lach, verdomme, lach," schreeuw ik lachend uit als een gekke professor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ineens springt Char op me en begint te kietellen. 'Nee chr niet' ik begin maar te lachen zodat ze zou stoppen. Ik wou nadenken. Nadenken of ik echt op Heidi was.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:34 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan