• Dag Q'ertjes,

    Toen iemand me er op wees zag ik plots dat er bij Home rechts ineens een filmpje op Q staat. Het heet "Dear 16-year-old Me" en ik vraag me enorm af wat het daar doet.
    Het is namelijk geen reclame, want als het een reclame was zou die ook veranderen naar andere reclames en hoe vaak je ook vernieuwd, dit filmpje blijft gewoon staan.

    Dus weet iemand wat dit filmpje er doet? Heeft Rutger het er soms neergezet of niet? Ik ben hier heel nieuwsgierig naar, dus ik hoop dat iemand 't weet. Thank you =D


    “Love is a contradiction.”

    ik heb dat filmpje daar ook staan. ik weet niet waarom hij daar staat

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 17:54 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Contostavlos schreef:
    ik heb dat filmpje daar ook staan. ik weet niet waarom hij daar staan


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb geen flauw idee ik zag het ook staan.


    Shoganai i ne~

    Hee, ja. Het klopt ook nog. Ik heb geen flauw idee wat het daar doet haha (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb geen idee, sorry =)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Staan feestenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik ben GM en hoor dus geen reclame te hebben, maar bij mij staat het er ook...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zag het ook al staan, heeft iemand het eigenlijk al bekeken? Waar gaat het over?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik zag het ook al staan, heeft iemand het eigenlijk al bekeken? Waar gaat het over?

    ik heb hem al eerder gezien, ik weet alleen niet meer zeker of dit klopt. een aantal mensen kijken terug op een 16 jarige zelf en vertellen erover en wat ze anders wouden doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Contostavlos schreef:
    (...)
    ik heb hem al eerder gezien, ik weet alleen niet meer zeker of dit klopt. een aantal mensen kijken terug op een 16 jarige zelf en vertellen erover en wat ze anders wouden doen.

    Omdat ze kanker hebben. Ze waarschuwen voor huidkanker=).
    'k vind het eigenlijk best goed dat het daar staat =).
    'k vond het best een aangrijpend filmpje, en 'k snap wel waarom het er op staat eigenlijk. Het filmpje is bedoeld om mensen die zestien zijn/ worden/ geweest zijn (iedereen dus) in te lichten over melanoma.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 18:04 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vond het een mooi filmpje. Goed dat 't er staat. :]
    En die vrouw huilde en vertelde dat ze haar man verloor, daar kreeg ik even tranen van in m'n ogen. Buh.. >.<


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ik vond het een mooi filmpje. Goed dat 't er staat. :]
    En die vrouw huilde en vertelde dat ze haar man verloor, daar kreeg ik even tranen van in m'n ogen. Buh.. >.<

    Ja hé :(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Damn, dat filmpje word je niet bepaald blij van. Maar de boodschap is duidelijk, absoluut.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind dat ze het moeten laten staan
    Er zit in hele mooie boodschap in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    madeupyou schreef:
    (...)
    Omdat ze kanker hebben. Ze waarschuwen voor huidkanker=).
    'k vind het eigenlijk best goed dat het daar staat =).
    'k vond het best een aangrijpend filmpje, en 'k snap wel waarom het er op staat eigenlijk. Het filmpje is bedoeld om mensen die zestien zijn/ worden/ geweest zijn (iedereen dus) in te lichten over melanoma.

    Ah ik heb 'm nu gezien, wel een mooi filmpje inderdaad en goed dat 't er staat, het waarschuwt wel goed ;o maar stiekem vraag ik me nog steeds af of Rutger 'm er nu neer heeft gezet of dat dat zomaar is gebeurd, ik ben gewoon enorm nieuwsgierig xd

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 18:09 ]


    “Love is a contradiction.”