• Mygooood, ik wou even mededelen dat ik gisteravond de hongerspelen heb uitgelezen. In 3 dagen om precies te zijn, OMYDFGSDFGSDLFGKJAWPOERTEA WAT EEN GEWELDIG BOEK. :Y) gelijk vlammen gereserveerd bij de bieb.
    Kan niet wachten tot de film!
    Nog mede mensen die trappelend tot maart aftellen? :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dat boek vond ik écht slecht! Ik heb eigenlijk geen slechter boek dan vlammen gelezen. De eerste die was niet zo slecht als de tweede, desalnietemin, het boek was nog altijd slecht.
    Duseh, van mijn part mogen ze de opnames voor de film in de fik steken.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 18:31 ]


    Ex astris, sciencia

    Yay, ikke! Ik heb deel 1 en 2 in het Nederlands en een box in het Engels 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben volgens mij een van de weinige die die boeken en de film niet hoeft te lezen/zien :')


    As travars

    23 maart is echt nog veeeeeeel te lang!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Uneventful schreef:
    JAA, omg, de Hongerspelen zijn zooo geweldig.
    En je krijgt btw een kut gevoel als hij uit is.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik ben wel benieuwd naar de film ja! ^^


    Inspiration can hit you any time

    Paramouse schreef:
    23 maart is echt nog veeeeeeel te lang!


    In Nederland komt hij pas op 29 maart in de bios, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga die boeken niet lezen, ben ik te lui voor, ik ga wel naar die film of zo :')


    26 - 02 - '16

    Mycroft schreef:
    Ik ben volgens mij een van de weinige die die boeken en de film niet hoeft te lezen/zien :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mags schreef:
    (...)

    In Nederland komt hij pas op 29 maart in de bios, haha.


    Ah , maar ik ben van België dus ik denk op 23 maart. Nu ben ik niet meer zeker ! :s haha


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik ben de eerste aan het lezen, best awsome maar ik ben nog niet zo ver. Maar ik ga eerst dat boek uitlezen, en daarna wil ik pas de film zien. Maar ik ben ook helemaal obsessed door Harry Potter, dus voor mij zal het nooit beter worden als Harry Potter!!:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    WHEEEEE, ja héééé? We moeten nog zo lang wachten, het is gewoon een fucking marteling.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ahw, dan hebben jullie het laatste nieuws niet gehoord en de release datum voor Nederland is verplaatst naar 21 maart, waar Belgenland ook al was. De eerste release is de 14e in de Uk


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Ahw, dan hebben jullie het laatste nieuws niet gehoord en de release datum voor Nederland is verplaatst naar 21 maart, waar Belgenland ook al was. De eerste release is de 14e in de Uk



    Yes o my god yeah!
    Je bron?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Is het trouwens waar dat catching fire ook verfilmd wordt? Of word dat allemaal in 1 film gestouwd?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."