• Ik ben echt heel blij nu, want ik ga toch naar Skrillex!
    Ik zou eerst sowieso gaan, maar toen kreeg ik allemaal onverwachte kosten en zo, en ik heb nu nog wel geld, maar ik ga maandag naar Never Shout Never en daar heb ik nog geld voor nodig.
    Maar ik wil echt heel graag, dus ik vroeg zo heel stom aan mama. 'Mag ik 40 euro lenen omdat ik zo lief ben?' en ik had echt verwacht dat ze nee zou zeggen omdat ik al best veel heb gekregen de laatste tijd en ze vorige week nog zei dat ik nu even niks meer kreeg omdat ze blut werd door mij. Maar toen zei ze 'oke' en het was heel raar maar anywayyyss.

    IK GA DUS NAAR SKRILLEX <3

    Zijn er nog meer die gaan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Fluorescent schreef:
    (...)
    Misschien kom ik je nog tegen dan (krul)

    haha, ik heb er echt zin in ;$


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik wou ook! Maar dat ging dus niet door :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    vocalizer schreef:
    (...)
    haha, ik heb er echt zin in ;$

    Ik ook. En in de afterparty ergens in Amsterdam *O*
    Als je 1 meisje met 6 gekke jongens ziet, waarvan 3 in hele strakke gekleurde pakken -waarvan ik de naam kwijt ben-, dat ben ik :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    (...)
    Ik ook. En in de afterparty ergens in Amsterdam *O*
    Als je 1 meisje met 6 gekke jongens ziet, waarvan 3 in hele strakke gekleurde pakken -waarvan ik de naam kwijt ben-, dat ben ik :')

    haha ik ga erop letten!


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Genius schreef:
    Skrillex is echt zó slecht, niet normaal meer. Maar have fun :'D