• http://www.fashionnewz.nl/artikel_12317_hot-or-not-robert-pattinson-gaat-voor-kaal-hoofd.html

ja mensen hij heeft zijn haartjes afgeschoren.
    (krijg er geen plaatje bij, maar hier link naar plaatje)

En wat vinden jullie er van??

ik weet dat hij niet echt kaal is. maar voor ik het wist had ik al kaal ingetypt vanplaast gemillimeterd

[ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:39 ]

we all deserve to die

Hm, ik vond dat wilde haar hem altijd wel grappig staan, maar ik vind hem nog steeds niet lelijk hoor :] Het staat hem best goed vind ik ^-^

HoranNiall schreef:
    He was ugly, he is ugly and the poor guy will always be ugly.

Quiet the mind, and the soul will speak.

hij moet het maar weer laten groeien ;)

Plus Que Ma Propre Vie <3

Ieh O_o Hij lijkt net een aap.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Hmm, even wennen, maar als hij zijn baard ook wat beter trimt is het zo slecht nog niet. (;

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

HoranNiall schreef:
    He was ugly, he is ugly and the poor guy will always be ugly.

Jezus, doe is even normaal? als je niets aardigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niets.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

McCann schreef:
    (...)

Jezus, doe is even normaal? als je niets aardigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niets.

Ze heeft alleen haar mening, daar heeft ze eht recht op. :W ze valt jou er neit mee aan en ik heb ergere dingen gehoord. just chill the fuck out and give your own opinion instead of bashing hers.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Hij was al lelijk, nu is het echt afschuwelijk
    Sorry, maar ik ben al géén fan van hem.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Saph schreef:
    (...)

Ze heeft alleen haar mening, daar heeft ze eht recht op. :W ze valt jou er neit mee aan en ik heb ergere dingen gehoord. just chill the fuck out and give your own opinion instead of bashing hers.

Ík heb toch niet gezegd dat ze haar mening niet mag geven? Nee, inderdaad. Ze valt mij er niet mee aan maar zou jij het leuk vinden als iemand over jou zou zeggen van,'He was ugly, he is ugly and the poor guy will always be ugly.' Ik weet niet of je een meisje of een jongen bent maar ok. Oh serieus? ga je engels praten, lol.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Zo erg is het niet... valt het tenminste minder op als hij z'n haar niet wast. x)

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

... Van een bosaap gesproken.

Has no one told you she's not breathing?

McCann schreef:
    (...)

Ík heb toch niet gezegd dat ze haar mening niet mag geven? Nee, inderdaad. Ze valt mij er niet mee aan maar zou jij het leuk vinden als iemand over jou zou zeggen van,'He was ugly, he is ugly and the poor guy will always be ugly.' Ik weet niet of je een meisje of een jongen bent maar ok. Oh serieus? ga je engels praten, lol.

If you actually knew me, you'd know i always speak mroe english than Dutch. Also, there's no reason for you to attack that girl for giving her opinion, which is what you did. :W

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Hij wilt op Justin Timberlake lijken..

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Assassin schreef:
    Hij lijkt op Joran van der Sloot haha, fail.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

McCann schreef:
    (...)

Alsof jij nooit zo over iemand of een celeb zou praten, he. :')
    En ik ben het eens met wat Saph zei, thanks.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.