• Ik heb Huis van de nacht door PC Cast in een onbezonnen bui gekocht, morgen zal ik hem thuis hebben...
    Er is echter 1 probleem, ik heb rond de 500 slechte reviews gelezen (verschrikkelijke rewiews, sommigen wilden het boek zelfs verbranden) dus nu vraag ik me af of ik mijn geld beter had gespendeerd aan betere boeken.

    Wat vinden jullie van Huis van de nacht?
    PS: is de evermore serie goed?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    ik vind ze allebei leuk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind de serie House of Night geweldig! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De serie van het huis van de nacht is echt geweldig maar de stijl moet je liggen, maar als je ook van Evermore denkt dat het leuk is zal huis van de nacht jou wel liggen. Evermore of zoals de serie heet de onsterfelijken is ook een leuke serie maar die wordt na een tijd een heel klein beetje langdradig, maar dat is mijn mening natuurlijk :Y)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 11:31 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je moet er wel even doorheen komen voordat het echt leuk wordt ;3


    SLOAN.

    Het is een kwestie van smaak. mijn verloofde vind ook dat ze met elk boek erger worden, maar ik krijg er neit genoeg van. ik zou zeggen, lees het en verkoop eht als je het niet goed vind. Dat is nu eenmaal het risico als je boeken koopt voordat je ze leest. *Kijkt naar de Evermore serie op haar plank* (De serie waar Cressida eht over heeft, ja. ^^ Zelf vond ik alleen het eerste boek best okay.)

    Anyway: The House of Night. Ik heb alle boeken ervan gelezen, (in het Engels), en er komen er zelfs nog meer aan. Je moet het maar gewoon eens proberen en zelf kijken wat je er van vind. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cherokees schreef:
    Ik vind de serie House of Night geweldig! _O_


    To infinity and beyond •

    De evermore serie -nja eigenlijk heet het; De onsterfelijken- is geweldig ;D heb van de week Duistere vlam uit gelezen ;d
    Huis van de nacht heb ik nog nooit gelezen. Ik ben er wel ooit 1 keer aan begonnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cherokees schreef:
    Ik vind de serie House of Night geweldig! _O_

    Midna schreef:
    De evermore serie -nja eigenlijk heet het; De onsterfelijken- is geweldig ;D heb van de week Duistere vlam uit gelezen ;d
    Huis van de nacht heb ik nog nooit gelezen. Ik ben er wel ooit 1 keer aan begonnen.


    nou, eigenlijk heet het The immortals-series, als je technisch wilt zijn. 8D I don't like them all that much


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ben ik de enige die het boek niet kent? :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Saph schreef:
    (...)

    nou, eigenlijk heet het The immortals-series, als je technisch wilt zijn. 8D I don't like them all that much


    Maar ik doe Nederland technisch ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cherokees schreef:
    Ik vind de serie House of Night geweldig! _O_


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Gumi schreef:
    Ben ik de enige die het boek niet kent? :'D


    Het speeld zich af in Tulse, amerika, en gaat over Zoey Rebird die word gemarkeerd (met een blauwe halve maan op haar voorhoofd) als "Vampyre/Fledgling".
    Ze moet naar het House of night (Huis van de Nacht) om haar verrandering als Vampyre te voltooien in drie jaar. (Vampyre finishing School dus)
    Ze blijkt een affiniteit te hebben voor alle 5 de elementen, die ze heeft gekregen van Nyx, godin van de Nacht.
    (Lang verhaal kort, het zijn momenteel 9(?) boeken.)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 19:31 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Midna schreef:
    (...)

    Maar ik doe Nederland technisch ;d


    Well i bloody hate Dutch. 8D (Maar je had wel gelijk, daar niet van.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Het speeld zich af in Tulse, amerika, en gaat over Zoey Rebird die word gemarkeerd (met een blauwe halve maan op haar voorhoofd) als "Vampyre/Fledgling".
    Ze moet naar het House of night (Huis van de Nacht) om haar verrandering als Vampyre te voltooien in drie jaar. (Vampyre finishing School dus)
    Ze blijkt een affiniteit te hebben voor alle 5 de elementen, die ze eheft gekregen van Nyz, godin van de Nacht.
    (Lang verhaal krot, het zijn momenteel 9(?) boeken.)

    Klinkt interessant (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"