• Niemand verslaat mijn Baileys (mijn kat), maar ik heb op zijn minst hier een vriend gevonden, die zich heel liefdevol aanbied als opvulling van de leegte. ;)


    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nou dat is een mooie kat :O


    Stop wishing, Start doing..

    En hij heeft een gigantische pluimstaart :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij is bijna even cool als mijn kant ^^

    My Dimi would kick his ass. :Y)
    Maar hij is wel lief. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar nog steeds niet zo geweldig als mjnne, al is het een gigantisch knuffelmonster ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Saph schreef:
    My Dimi would kick his ass. :Y)
    Maar hij is wel lief. ^^


    Hele topic gaat niet over wiens kat hetbeste is, meer dat ik mijne verschrikkelijk mis en dit een nieuw maatje is. Maar Baileys blijft nummer 1, boven alle andere.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Na'awh, ik vind 't ook altijd fijn, als ik een ander tijdelijk katmaatje vind, als ik ver van huis ben : D

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 22:54 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet hoe het voelt (flower) Toch is deze wel lief (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Merida schreef:
    Na'awh, ik vind 't ook altijd fijn, als ik een ander tijdelijk katmaatje vind, als ik ver van huis ben : D


    This sounds very wrong (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    This sounds very wrong (cat)

    Pfff. Voor mensen net als jij wel, ja :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Pfff. Voor mensen net als jij wel, ja :')


    Mensen als ik? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    This sounds very wrong (cat)


    Gtfo out of my topic. Dit is alleen voor kattenmensen 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ah, wat lief! Echt lief!
    En Baileys komt van Grey's Anatomy, of van de drank? ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah, niet zo gemeen tegen Alwin, daar kan hij niet tegen.
    Maar ik ben een mens pro kat, ik mag honden niet. (cat) < bevestigende smiley.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 23:00 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Ah, wat lief! Echt lief!
    En Baileys komt van Grey's Anatomy, of van de drank? ^^


    Van de drank. De familiehond heet Tequila dus het volgende diertje kon niet anders dan ook alcoholisch zijn ;)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.