• linkje


    when you forget to give your toothbrush a blowjob after blowing a guy.


    Mehehehehe, een vriend vertelde me een paar dagen geleden dat hij ooit een meisje bij hem in de biologieklas had die dit overkwam, en toen ik deze tegenkwam moest ik hem toch even delen :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 22:39 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ahahahaha ahlolololol :'DD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg geniaal :'D


    Inspiration can hit you any time

    LOL x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    een vriend vertelde me een paar dagen geleden dat hij ooit een meisje bij hem in de biologieklas had die dit overkwam

    Dat deel vond ik stiekem nog het leukst. x'd Maar 't is sowieso geniaal.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Dat deel vond ik stiekem nog het leukst. x'd Maar 't is sowieso geniaal.


    Helemaal leuk als je bedenkt dat t ondertussen een flinke tijd geleden is dat ie op school zat, en dat de sexuele moraal toen wat strakker was xD Vraag me af of die ouders dat gehoord hebben.


    En ik wou dat ze bij mij in de klas had gezeten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is net zoals;
    lk: eigenlijk is sperma glucose
    domme leerling: smaakt er niet naar

    haaaaaaaaha
    geniaaal


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Geniaal! En naaiend als je dat overkomt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha briljant.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ganymede schreef:
    Dat is net zoals;
    lk: eigenlijk is sperma glucose
    domme leerling: smaakt er niet naar


    Bwahahahaha XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ok.. nu ga ik me dus eventjes dom voelen.. Maar wat betekent buccal cells?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ok.. nu ga ik me dus eventjes dom voelen.. Maar wat betekent buccal cells?


    Wangslijmvliescellen. Ik weet niet of je dat bij bio hebt gehad, maar heel vaak ga je ergens in je schoolcarriere bij bio naar cellen kijken onder een microscoop. Meestal heb je dan uiencellen en cellen uit je wangslijmvlies (dus binnenkant mond) die je dan met een wattenstaafje afneemt


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Wangslijmvliescellen. Ik weet niet of je dat bij bio hebt gehad, maar heel vaak ga je ergens in je schoolcarriere bij bio naar cellen kijken onder een microscoop. Meestal heb je dan uiencellen en cellen uit je wangslijmvlies (dus binnenkant mond) die je dan met een wattenstaafje afneemt


    Ik zat op een hele saaie school waar we dat niet deden maar wel ons haar bekeken -.-
    Maar dank je voor het vertellen ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Discord schreef:
    (...)

    Wangslijmvliescellen. Ik weet niet of je dat bij bio hebt gehad, maar heel vaak ga je ergens in je schoolcarriere bij bio naar cellen kijken onder een microscoop. Meestal heb je dan uiencellen en cellen uit je wangslijmvlies (dus binnenkant mond) die je dan met een wattenstaafje afneemt


    Jaaa, dat weet ik nog!
    Ondertussen hebben we ook al aardappel, paprika(?) en spiercellen onder de microscoop gehad.
    En we hebben al een oog ontleed. :'D
    Me likes biology.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    - evil laugh -
    LOL.


    "Well, well. Look who we've got here!"