• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher) fb
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse)
    x Nele (Flemish) fb
    x Goedele (Resurrection) fb
    x Sarita (LordSarita) misschien fb
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) fb
    x Erica (Scandal) fb
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Sitka) fb
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Starkiller) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien
    x Jessica (Saltwater) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.
    gelieve allemaal jullie nummer naar mij in pb te sturen, dat is het handigst voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:31 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Flemish schreef:
    Ik weet al wat ik zal aandoen (alleen nog niet van pull)
    nou: jeansbroek met goede, makkelijke sneakers, dakinerugzak (paars met donkerblauw), bruin haar, zwarte 'lederen' jas, +-1m63, met altijd rode wangetjes :$
    en ik zal vergezeld worden door een ietsje kleiner meisje die waarschijnlijk bijna zal staan springen met een zwart/roze dakine rugzak met lang bruin haar



    gooohh, okee ik beschrijf mezelf wel, ik zal die dag, jeans broek aanhebben, gewone platte schoenen, een zwarte trui en sjaal, en een donker bruine leren jas, ik zal een zwarte dakine rugzak mee hebben met roze ritsen
    en dan raar kind naast me is nele en voor me gezicht zelf, FB

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:38 ]

    LordSarita schreef:
    Trouwens, als je wilt zien hoe ik eruit zie kijk je in mijn kei sexy -AHUM- fotoboek

    keisexy! *zwijmel zwijmel*
    :9~
    not


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    keisexy! *zwijmel zwijmel*
    :9~
    not



    ooh die is grof

    oja foto is aangepast, is oude foto maar daar lijk ik het meest op

    LordSarita schreef:
    Trouwens, als je wilt zien hoe ik eruit zie kijk je in mijn kei sexy -AHUM- fotoboek

    Bij mij moet je maar op facebook kijken. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zal op de dag zelf wel zeggen wat ik aan zal hebben, want nu weet ik het nog niet. Misschien een donkerrode broek, of een donkerblauw rokje met gele kousen. Of rode kousen. Of mijn petrolblauwe skinny. En misschien mijn grijze blazer, of mijn bruin lederen vest. Met daaronder waarschijnlijk met shirt van de Ramones. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Trolololo (: Alle stekjes dat ik geef zijn puur vriendschappelijk. Uiteindelijk vind ik Sarita wel cool en stiekem ook wat sexy -wbw- mijn minnares heeft goede smaak, you know.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lol, ik weet nog niet wat ik dan aandoe. Maar ik zal ook proberen iets opvallends aan te doen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou. normaal zal het niet verschillen met wat ik net zei, maar ik kan niet de dag zelf zeggen wat ik aanheb. Daarvoor is er geen tijd :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Nou. normaal zal het niet verschillen met wat ik net zei, maar ik kan niet de dag zelf zeggen wat ik aanheb. Daarvoor is er geen tijd :Y)


    Ik wel hoor, nee, geen idee

    Resurrection schreef:
    Lol, ik weet nog niet wat ik dan aandoe. Maar ik zal ook proberen iets opvallends aan te doen. :'D

    Ja, dat is het makkelijkst te herkennen :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    Ja, dat is het makkelijkst te herkennen :'D

    Ik heb dat niet in mijn kast :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben lelker groot. Valt genoeg op :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wtf hebben jullie gedaan met mijn mailbox? 70 mails en er komen er maar bij. (cat)

    En nu ga ik die allemaal lezen. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Flemish schreef:
    (...)
    Ik heb dat niet in mijn kast :Y)


    ik ook niet

    Scandal schreef:
    Wtf hebben jullie gedaan met mijn mailbox? 70 mails en er komen er maar bij. (cat)

    En nu ga ik die allemaal lezen. :')

    YEAAAH, WE ARE ON FIRE! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."