• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher) fb
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse)
    x Nele (Flemish) fb
    x Goedele (Resurrection) fb
    x Sarita (LordSarita) misschien fb
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) fb
    x Erica (Scandal) fb
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Sitka) fb
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Starkiller) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien
    x Jessica (Saltwater) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.
    gelieve allemaal jullie nummer naar mij in pb te sturen, dat is het handigst voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:31 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Flemish schreef:
    (...)
    Ik kan niet goed in AN praten (ik bedoel met duidelijk verschil tussen g en h) Als ik dat doe, voel ik mij een buitenlander ;D

    Ik kan bijna alle dialecten, dus hetgeen wat ik praat bij mijn ouders kan je wel een beetje als AN beschouwen. c: Behalve dan het 'je' 'ge' gedoe, haha


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Misschien kunnen we allemaal zo'n etiket ofzo aan onze jas hangen met onze naam en username, dat is makkelijker voor in het begin. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    Misschien kunnen we allemaal zo'n etiket ofzo aan onze jas hangen met onze naam en username, dat is makkelijker voor in het begin. c:


    slim idee, want ik en namen, een hel

    Lynnx schreef:
    (...)

    slim idee, want ik en namen, een hel

    Ik ben Kato, aangenaam. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik dacht dat ook al om dat voor te stellen, maar het is nogal wat leep dus heb ik het niet gedaan. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Ik dacht dat ook al om dat voor te stellen, maar het is nogal wat leep dus heb ik het niet gedaan. (:

    hahah die foto, sorry

    Nou. Voila, dat ben ik
    << trololol (: niet dat het duidelijk is, maar dat ben ik, ik dacht, misschien zo zal het makkelijker zijn, maar niet dat het duidelijk is, maar ach...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Nou. Voila, dat ben ik
    << trololol (: niet dat het duidelijk is, maar dat ben ik, ik dacht, misschien zo zal het makkelijker zijn, maar niet dat het duidelijk is, maar ach...


    hmm zou ik misschien beter ook eens doen, maar heb niet echt mooie foto's

    Ik zal de dag voor de meeting wel uitgebreid zeggen wat ik aan zal hebben, en een foto van mezelf posten. (: zoek gewoon naar een klein (1.58), bleek meisje met lang, bruin haar, en tada, dat ben ik!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    Ik zal de dag voor de meeting wel uitgebreid zeggen wat ik aan zal hebben, en een foto van mezelf posten. (: zoek gewoon naar een klein (1.58), bleek meisje met lang, bruin haar, en tada, dat ben ik!


    hmm slim idee, zeggen wat je aan hebt enzo, of gewoon wat je bij hebt, rugzak, handtas

    Lynnx schreef:
    (...)

    hmm slim idee, zeggen wat je aan hebt enzo, of gewoon wat je bij hebt, rugzak, handtas

    Ja, ik zal wel een rokje met gele kousenbroek aandoen, dat hebben niet zoveel mensen aan. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben klein en blond. Ik draag waarschijnlijk witte adidas sneakers of roze all stars, een spijkerbroek en een paarse jas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik praat met een dorp dialect van ons in het dorp of AN. Met een zachte G (Brabander).


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet al wat ik zal aandoen (alleen nog niet van pull)
    nou: jeansbroek met goede, makkelijke sneakers, dakinerugzak (paars met donkerblauw), bruin haar, zwarte 'lederen' jas, +-1m63, met altijd rode wangetjes :$
    en ik zal vergezeld worden door een ietsje kleiner meisje die waarschijnlijk bijna zal staan springen met een zwart/roze dakine rugzak met lang bruin haar


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Trouwens, als je wilt zien hoe ik eruit zie kijk je in mijn kei sexy -AHUM- fotoboek


    "Ignite, my love. Ignite."