Jaja, ik heb hulp nodig. Kunnen jullie alsje-alsjeblieft zoveel mogenlijk celebs onder elkaar zetten. Het mag van alles zijn, actrices, acteurs, zangers/zangeressen, uit bekende tv serie's, bekende Nederlanders, Amerikanen, rappers, presentatoren, juryleden.. Als het er maar zo veel mogenlijk zijn! Elke die je kent mag! Ookal is het een kneus ;p
Jullie zouden dan echt TOP zijn, en ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn :]
-
10 jan 2012 - 21:4310 jan 2012 - 22:16
Cherokees schreef:
Ik krijg tieten! Liedje van Kinderen voor Kinderen.
Johnny Depp.
Hij is sexy, leuk en heeft een heerlijke stem. Gimme!
You made me laughBananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
10 jan 2012 - 22:34Santa *<:{D
You've cat to be kitten me right meow.
10 jan 2012 - 22:40Chemist schreef:
(...)
Hehehe. Ik ken nog een Derek, dat is ook een lul, en als je lief bent mag je zijn MSN adres hebben. Dan kun je lachen, werkelijk, die kerel heeft mij genaaid. Dus doe ik er alles aan om zijn leven zo miezerig mogelijk te maken, mueaohahaha ("moehahaha" is niet overtuigend genoeg). Derek McKenzie, zijn zus heet Siobhan. Afgekort noemen ze haar wel eens Sjo, Sjobke of Siob. Pas alleen wel op, voordat je het weet steken ze je neus in JOUW zaken en hoor je ook bij de groep-der-genaaiden. Doe het eigenlijk maar niet, haha. :W
Als je z'n leven miezerig wilt maken, wil ik wel helpen. Just for fun.
OT: Kristen Stewart
Emma Watson
Angie Harmon
Lucy Hale
Nicki Minaj
Ashley Benson
Bridget Mendler
Jennifer LawrenceYou gave me forever within the numbered days and I am grateful.
11 jan 2012 - 6:53Chemist schreef:
(...)
Hehehe. Ik ken nog een Derek, dat is ook een lul, en als je lief bent mag je zijn MSN adres hebben. Dan kun je lachen, werkelijk, die kerel heeft mij genaaid. Dus doe ik er alles aan om zijn leven zo miezerig mogelijk te maken, mueaohahaha ("moehahaha" is niet overtuigend genoeg). Derek McKenzie, zijn zus heet Siobhan. Afgekort noemen ze haar wel eens Sjo, Sjobke of Siob. Pas alleen wel op, voordat je het weet steken ze je neus in JOUW zaken en hoor je ook bij de groep-der-genaaiden. Doe het eigenlijk maar niet, haha. :W
Hmm dat is dan inderdaad echt een lul -.- Have fun met m te irriterenInspiration can hit you any time
11 jan 2012 - 7:42Kendall Schmidt
Logan Henderson
Carlos Pena jr.
James Maslow
Ariana Grande
Taylor Lautner
Jackson Rathbone"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky
11 jan 2012 - 18:26Cherokees schreef:
Ik krijg tieten! Liedje van Kinderen voor Kinderen.
Johnny Depp.
Hij is sexy, leuk en heeft een heerlijke stem. Gimme!Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged
11 jan 2012 - 18:35Alex Gaskarth.
Jack Barakat.
Zack Merrick.
Rian Dawson.Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
11 jan 2012 - 18:5015 jan 2012 - 20:08Logan Lerman
Sharon den Adel
uhmm... ik faal....
Maar waarom heb je het nodig??I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!
15 jan 2012 - 20:14Ruben Held
Leon Held
Menno Held -> no kidding!
Sun Park
Steve Bolide
Lucas Hamming
Ruud Feltkamp
Gigi RavelliNot every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales
15 jan 2012 - 23:41Ed Westwick, Leighton Meester, Nina Dobrev, Ian Somerhalder, Paul Turner
I was an angel living in the garden of evil
21 jan 2012 - 16:34Logan Henderson
BooBoo Stewart
James Maslow
Kendall Knight
Carlos Pena
Bruno Mars
My favoritesDo you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt
21 jan 2012 - 16:3821 jan 2012 - 16:3921 jan 2012 - 16:39Sorry hoor, maar dat je dit niet zelf kan doen? :W
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John