• Ondanks dat we eigenlijk te weinig tijd hadden om voor te bereiden, gaat het toch door vrijdag: De eerste 'gig' met mijn band Alter Moon 8D. We hebben toch besloten gewoon drie nummers te doen ( Metallica - enter sandman, The Raconteurs - steady as she goes en Guns n' Roses - Sweet child o' mine ). We spelen met drie( ? ) andere bands in een jeugdcentrum met echt bad ass geluidsinstallatie etc.
    Morgen de laatste keer officieel oefenen, waar we ook nog wat laatste uitleg krijgen. En vrijdagavond gaan we met de band nog in een restaurantje wat eten.

    Over een maandje zijn trouwens op onze school de voorrondes van de Grote Prijs, de Kleine Prijs ( didn't see that one coming, did ya :3 ) en we hebben besloten ook daaraan mee te doen *O*. Ik heb niet al te hoge verwachtingen, want aan de Grote Prijs doen echt ontzettend goede artiesten mee. Maar het blijft leuk om te proberen! Dit nummer gaan we waarschijnlijk spelen:



    Zoals ik al zei, denk ik niet dat we doorgaan. Maar degene die wel aan de Grote Prijs meedoen moeten geloof ik vijf avonden optreden. Hierbij wordt de act door een vakjury, het publiek, basisscholieren, de producenten en, nieuw dit jaar, Poolse vakjury beoordeeld. Als de Poolse jury je act gekozen heeft, ga je naar Polen toe om daar op een jaarlijks festival op te treden :9~.
    Hoe dan ook, ik heb nu de nummers een keer of 1000 geluisterd en hoop dat alles goed gaat vrijdag .____. Wish me luck!


    i put the fun in funeral

    Aww wat leuk! ;D
    I wish you the best of luck. :Y)

    Awesome^^
    Bonne fortuna:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dank jullie *O*


    i put the fun in funeral