• Ik heb net sinds een tijdje een nieuwe mobiel.

    Dit is hem:



    En daar ben ik super blij mee, maar hij is gister avond in een coma geraakt:(
    Eerst ging hij niet meer uit en kon ik er niks meer mee, en nu gaat hij niet meer aan. Alleen het begin scherm en dat wordt het weer zwart.
    Nu ben ik bang dat de doktoren hem niet meer wakker krijgen, en hij helaas overleden is. Vanmiddag doen ze nog een poging.

    Heeft iemand nog tips?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Gecondoleerd... D':
    Ik gok dat als 'de doctoren' er niks meer aan kunnen doen, het een beetje over is. Maar zat er geen garantie op ofzo?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zit er geen garantie op?


    Ex astris, sciencia

    Buy nokia's, they're fucking immortal. The old ones.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    GoogleIt schreef:
    Gecondoleerd... D':
    Ik gok dat als 'de doctoren' er niks meer aan kunnen doen, het een beetje over is. Maar zat er geen garantie op ofzo?

    + succes ermee


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    GoogleIt schreef:
    Gecondoleerd... D':
    Ik gok dat als 'de doctoren' er niks meer aan kunnen doen, het een beetje over is. Maar zat er geen garantie op ofzo?

    Ik kan nog ff kijken maar ik denk van niet. Hij was eerst van mijn vader namenlijk, en ik heb hem overgenomen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Hang hem aan de oplader, kijk of ie het dan doet (terwijl hij aan de oplader hangt)

    misschien is de accu kapot, had eenzelfde soort probleem met mijn laptop accu.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Hang hem aan de oplader, kijk of ie het dan doet (terwijl hij aan de oplader hangt)

    misschien is de accu kapot, had eenzelfde soort probleem met mijn laptop accu.

    Al geprobeerd, maar het infuus helpt niet ):


    You've cat to be kitten me right meow.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Ik kan nog ff kijken maar ik denk van niet. Hij was eerst van mijn vader namenlijk, en ik heb hem overgenomen.


    Op de meeste mobieltjes zit zo'n 1 á 2 jaar garantie (Als ik het goed heb tenminste).

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 16:14 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Saph schreef:
    Buy nokia's, they're fucking immortal. The old ones.






    Heb nog met de mijne gevoetbald. Iemand schopte hem keihard tegen de muur. Barst in de muur. Like wtf, niet normaal xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol, dat ding heeft mijn pa ook. Dat is echt een kutding.


    SLOAN.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Al geprobeerd, maar het infuus helpt niet ):


    Hou een pistool ertegen, zeg dat ie t moet doen of je schiet. Werkte altijd bij mijn locker.

    Wat? Ik zat op een school vol hindoestanen, de meesten hadden bazookas bij zich
    Okay, kidding. Eigenlijk alleen maar meloen, kool-aid en KFC.


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat had die van mij ook, gehad na mijn vader, HTC, hij deed niets meer. Wilde ik hem aanzetten, alleen het begin scherm en weer uit. Still dead.


    Your make-up is terrible

    Discord schreef:
    (...)

    Hou een pistool ertegen, zeg dat ie t moet doen of je schiet. Werkte altijd bij mijn locker.

    Wat? Ik zat op een school vol hindoestanen, de meesten hadden bazookas bij zich
    Okay, kidding. Eigenlijk alleen maar meloen, kool-aid en KFC.

    Out of ammo(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Discord schreef:
    (...)





    Heb nog met de mijne gevoetbald. Iemand schopte hem keihard tegen de muur. Barst in de muur. Like wtf, niet normaal xD


    Ik heb altijd een Nokia als tijdelijks telefoon wanneer ik mijn telefoon sloop.
    Mijn zus en ik hebben hem door het huis heen laten stuiteren en ik heb hem een keer op het asfalt laten flikkeren (van ongeveer tien meter :'D) en hij gaat niet kapot. OHJA, mijn zus heeft er over heen gereden :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 16:19 ]


    "Ignite, my love. Ignite."