• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'Hij staat scheef' fluister ik en por Quince in zijn knieholte waardoor hij ook scheef staat. ik grinnik en maak de tekening af

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:48 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi

    Ik reageer niet op het meisje dat bij ons kwam staan en ga verder met de tekening


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik zie in mijn ooghoeken een meisje best vuil kijken naar het meisje die net naar Quince en Levi toe liep. "Nijd?" Vraag ik terwijl ik mijnmuziek iets zachter zet. En ik kijk door mijn donkere glazen naar haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Lieverd André Staat niet meer bij jullie.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (GVD okay ik tekende Quince wel is ook goed ;p )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    "Hallo?" vraag ik lachend.
    "Ik stel me voor. Hoe heten jullie?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Zal ik van je af gaan?" vraagt Kyle terwijl hij me aankijkt.
    Er verschijnt een lachje op mijn gezicht en ik schud mijn hoofd. Ik hem in de ogen en laat mijn tong even over mijn piercing gaan. Ik schraap mijn keel even en zeg lachend
    "Nee, maar laten we wel nog even onze kleren aanhouden."
    Ik leg mijn hand nu ook op zijn wang en wrijf erover met mijn duim.

    Charlotte

    Mary kijkt me glimlachend aan.
    "Natuurlijk dat. Voel je je weer wat beter?"
    Haar blik toont onmiddellijk hoe bezorgd ze is. Ik knik glimlachend.
    "Ik denk dat die verpleger een groter trauma heeft," zeg ik grinnikend.
    Dan komt Michael binnen geslenterd. Wanneer hij vraagt aan Mary of de dokter al gebeld is knik ik in haar plaats met een brede glimlach op mijn mond. Ik ga rechtstaan zonder Mary's hand los te laten en sla een arm om Michael's lichaam. Tegelijkertijd trek ik Mary dichter tegen me aan. Dat ze net nog tegen elkaar stonden te schreeuwen kan me vrij weinig schelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Hou toch je mond'' zeg ik tegen de nieuweling die tegen me praat.

    André

    "Woow, sorry dat ik praat." Zeg ik op een droge toon en kijk dan naar mijn I-phone.

    Kyle.

    Ik knik grinnikend als hij dat zegt, daarna legt hij zijn hand op mijn wang en wrijft erover met zijn duim. "Vind het best." Zeg ik en leg mijn hand op zijn hand die op mijn wang ligt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte slaat een arm om me heen. Ik druk een kus op haar mond.
    "Je hebt me laten schrikken." zeg ik met een klein lachje op mijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    ''Sukkel'' zeg ik, en ik sta nijdig op en ik loop met grote passen naar het veldje en ik ga daar zitten.

    André.

    "Waar slaat dat nou op!" Zeg ik en kijk haar na, ik zucht en loop naar Levi. "Die meid loopt tegen me te zeuren omdat ik wat tegen dr zei." Mok ik en zak naast Levi neer op het gras.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'Als je het echt wilt weten, Hoi ik ben Oninteressant en ik klim nu de boom in' Zeg ik met een big smile terwijl ik mijn tas pak en behendig via de lage tak in de boom klim.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    LIlly
    Ik merk dat donna niks wilt hebben met me en loop naar amy. 'amy' roep ik en zwaai met mijn vrije hand naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (da sorry André was net gevlucht voor Donna XD )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira