• Ik hoop dat dit nog niet eerder gevraagd is en dat ik het duidelijk kan uitleggen.
    Maar sinds we ook hoofdstukken via PB's kunnen laten sturen, erger ik me eigenlijk aan het feit dat je iedere keer op nieuw op Mijn Inbox moet klikken om het volgende mailtje te lezen.
    Zou het niet handig zijn als Quizlet, net zoals Hotmail en vast nog andere maildingen, van die pijltjes krijgt, waarmee je makkelijker heen en weer kan 'scrollen' tussen de mails door, zodat je niet iedere keer opnieuw hoeft te klikken?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vooooooooooooooooohoooooooooooooooor!

    Onnodig. :Y) don't be lazy and just click.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het een heel goed idee. Het zou handig zijn net zoals bij de stories, daar kun je ook steeds op volgende hoofdstuk klikken. Dan kan je bij pb dan zoiets van: volgende pb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Ik vind het een heel goed idee. Het zou handig zijn net zoals bij de stories, daar kun je ook steeds op volgende hoofdstuk klikken. Dan kan je bij pb dan zoiets van: volgende pb.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Chirest schreef:
    Vooooooooooooooooohoooooooooooooooor!


    Your make-up is terrible

    Ik vind het onnodig; als je gewoon rechtermuisknop klikt en dan in nieuw tabblad openen kan je ze allemaal naast elkaar openen.
    Het is meer werk om het te programmeren dan die paar klikken extra te doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik vind het onnodig; als je gewoon rechtermuisknop klikt en dan in nieuw tabblad openen kan je ze allemaal naast elkaar openen.
    Het is meer werk om het te programmeren dan die paar klikken extra te doen.

    Chirest schreef:
    Vooooooooooooooooohoooooooooooooooor!


    (Be)lieve in (you)rself

    LordSarita schreef:
    Ik vind het een heel goed idee. Het zou handig zijn net zoals bij de stories, daar kun je ook steeds op volgende hoofdstuk klikken. Dan kan je bij pb dan zoiets van: volgende pb.


    Physics is awesome

    LordSarita schreef:
    Ik vind het een heel goed idee. Het zou handig zijn net zoals bij de stories, daar kun je ook steeds op volgende hoofdstuk klikken. Dan kan je bij pb dan zoiets van: volgende pb.


    Amused schreef:
    Het is meer werk om het te programmeren dan die paar klikken extra te doen.

    Over langere tijd haal je al die tijd in en je maakt er nu al mensen blij mee.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 14:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.