• Echt! sommige mensen kunnen gewoon echt GEEN beslissingen nemen.
    Dan spreek je wat af met mensen en dan hoor je een dag van te voren dat ze het toch afblazen. Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel.
    Nu speelt er dus dit:

    'Laten we op examenreis gaan dit jaar'
    'Jaaaaa'
    - niemand die het er meer over heeft -
    'Gingen we nou nog op examenreis?'
    'Nee'
    'uhm, oke'
    - niemand die het er meer over heeft -
    'Hé, ga je ook mee op examenreis?'
    'Huh wat?'
    'Ja we willen naar Spanje, we gaan zaterdag even kijken & wat plannen'
    'Oké, laat het me maar weten'
    &
    'Jaaaa we gaan naar Blanes, bla bla bla'
    'Nice!'
    - niemand heeft het er meer over -
    'Ga je naar Blanes?'
    'JA! :'D jij?'
    'Nee'
    ':o WHUT waarom niet?'
    'De helft gaat al niet meer, omdat het te duur is & we het er niet voor over hebben..'
    (cat)

    & dan denk je je ergens op te verheugen ofzo.. nevermind
    Gelukkig duurt het nog even totdat er examens zijn geweest & tot die tijd zullen ze nog wel 5x van gedachten veranderen.

    Sorry voor het gezeur, maar het was even nodig. :Y)
    Om het topic nuttig te houden..
    Waar hebben jullie een hekel aan?

    Oh, ik zag vandaag ook weer een voorbeeld van iemand die op het laatste moment afhaakte en dat vond ik echt niet leuk, dus ik begrijp je gevoel. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dit komt zooo bekend voor. Ik had preciés hetzelfde -zucht- Echt zoo irritant, en uiteindelijk zijn we nog nergens heen geweest -.-

    Anyway,, veel succes en ik hoop dat het wel nog wat gaat worden met jullie reis (:


    Inspiration can hit you any time

    zoooo herkenbaar! Ik ga al 3 jaar lang met hetzelfde meisje naar cm-kamp, en dit jaar gingen we naar Spanje... belt ze gisteren dat ze niet kan --'
    woehoew, verheugd op niks!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    das echt heel irritant, maar dat komt waarschijnlijk omdat iedereen denkt:''Iemand anders doet het wel.''


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik heb een bloedhekel aan jaloezie, bij anderen dan.


    Owl you need is love.

    ik heb een hekel aan mensen die afspraken met je maken
    en dan op het laatste moment afzeggen

    Als een jongen op het allerlaatste moment afhaakt voor een relatie, is ook best vervelend, geloof me. :W
    Maar ik heb echt een bloedhekel aan mensen die geen respect hebben voor anderen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Change of plans, nu gaan we dus weer wel :Y)

    Moeders die proberen om andere gymschoenen te vinden zodat je alsnog naar badminton kan, terwijl je gewoon een keer geen zin hebt. :((


    26 - 02 - '16

    Op het moment? Mijn school. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xD vreemd

    als je het zo leest is het best grappig, maar natuurlijk is het gewoon super irri


    When you hide yourself in the darkness of the black shadows, even you could'nt find your beautiful self