• Nouja, meisjes houden vaak hun liefdegevoelens voor zich, en ondertussen weet bijna iedereen het al van mij, maar ik werd verliefd op een jongen. Hij bleek 20 te zijn, maar leek 16. Hij was ook op mij, maar ik voelde me er niet goed bij als we een relatie zouden nemen, scheelt weer net wat te veel vind ik. Dat is ook de reden dat ik niks met hem heb genomen, en het is ook al weer een lange tijd terug :3

    Nou heb ik 2 vragen:
    1: Wat vind je van het verschil tussen mij en die jongen?
    2: Wat vinden jullie te groot leeftijdsverschil?

    Btw, ik ben 14.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:18 ]


    Where words fail, music speaks

    ik had een relatie met tijdsverschil van een jaar en dat werkte soms een beetje tegen
    jij moet zelf beslissen als je er goed bij voelt, ik heb er op zich niets op tegen

    Taize schreef:
    Ik vind het ook wel een groot leeftijdsverschil, omdat je toch nog in heel andere fasen zit.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    iedereen heeft er zijn eigen mening over maar uiteindelijk draait het om je eigen gevoel en mening niet om die van anderen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    En ik ga het weer zeggen, like I always do in cases such as these: Het gaat om het geestelijke verschil, niet die in jaren.
    Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand van 14 en 20 op dezelfde golflengte zitten wat dat betreft. Maar afijn, een ex-klasgenoot van me was 15 en had met iemand van 25 genomen. Volgens mij zijn ze nu nog samen, ca 5 jaar later.


    No growth of the heart is ever a waste

    1: Wat vind je van het verschil tussen mij en die jongen?
    Ligt eraan hoe die jongen zich gedraagd.
    2: Wat vinden jullie te groot leeftijdsverschil
    Ik weet niet. Ik heb altijd gezegd dat een jongen ouder moest zijn als mij maar ondertussen ben ik wel verliefd geworden op een jongen die nu 14 is terwijl ik 16 ben.


    <3

    Ik zou het doen, echt waar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit verschil vind ik ook te groot. Ik denk dat een jaar of 3 voor nu echt het maximum zou zijn, maar dat verschil wordt groter naarmate je ouder wordt. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind dat je uiteindelijk niet persé naar de leeftijd moet kijken.
    Ok op 14 jaar lijkt het een damn groot verschil, maar deze jongen gedraagt zich misschien zelf nog als iemand van 14? Dat is dan natuurlijk een verschil met wanneer hij zich als 20-jarige gedraagt.
    Ik heb zelf een vriend die een jaar jonger is als mij, maar hij gedraagt zich daarentegen als iemand van 20, dus mijn mening? Leeftijd doet er niet toe..

    ik vind 6 jaar verschil niet echt erg.
    maar ik denk wel dat het uitmaakt dat jij 14 bent., kijk, als jij 16 was geweest en hij 22 dan had ik gezecht oke. maar omdat jij nog zo jong bent, lijkt hij meteen heel oud, [terwijl hij dat niet is.]
    tenminsten, zo zie ik het.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leeftijd verschil is niet erg, zolang hij respecteert wat jij wilt en niet wilt. Liefde kent geen grenzen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kijk .. als je nu 14 bent en hij is twintig, is het zes jaar verschil. Het lijkt nu echt heel veel, maar later maakt het niets meer uit. Nu zitten jullie in een andere levensfase, dus ik snap je keuze (: Je moet doen waar jij je goed bij voelt.


    To infinity and beyond •

    Moest hij 26 en jij 20 zijn, dan zou ik er geen problemen van maken..
    Maar ik vind dat je op 14 nog zo kinds bent en gewoon moet genieten en je bezig houden met vriendinnen en dergelijke en eventueel een vriendje van 15 hebben, maar met iemand van 20 nemen vind ik een groot verschil. Hij is al 'volwassen' en jij bent nog steeds een kind. (Het kan voor jou anders zijn he, maar dat zie ik gewoon bij 14 jaar)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maakt het nog iets uit als je er toch al geen goed gevoelbij hebt en het al lang gleden is? :'D Not really.
    Maar voor mij maakt het niets uit, als iemand dat wilt doen en zich er goed bij voelt, dan moet die persoon dat lekker doen.


    Your make-up is terrible

    Hmm mijn ouders verschillen 15 jaar. :$ Dus dan kan ik niet echt zeggen dat het leeftijdsverschil te groot is. :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Orleans schreef:
    Als je 16 was en hij 22, dan zou ik er niet van opkijken, maar aangezien je 14 bent.. Persoonlijk vindt ik dat het leeftijdsverschil te groot is. (bloos)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.