• Hallo HEAVYMETAL
    Je hebt toestemming om te beginnen met je New BFF-wedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel succes
    Amused


    Hello peoples!
    Ik zit meer dan een jaar op Quizlet en heb nog nooit een wedstrijd gehouden. Bij deze houd ik dus een wedstrijd en wel een BFF-wedstrijd. Ik hoop dat er dan een persoon uitkomt met wie ik mijn interesses kan delen en dat bepaalde dingen overeen komen.

    Maximaal 12 mensen, zullen kunnen deelnemen aan deze wedstrijd. Er zullen 10 rondes komen en dus 10 opdrachten. Elke ronde zal er dus 1 iemand afvallen, behalve bij de 1e ronde, want daar zullen er 2 afvallen. Voor elke opdracht krijg je 12 dagen de tijd. Uitstel kan altijd geregeld worden!

    Kandidaten:
    1. Delightee Opdracht ingeleverd
    2. Rembrandt
    3. Riverfire
    4. xlufjoetoexx Uitstel tot 26 februari
    5. Anhysbys
    6. ilovestalik
    7. Beckett
    8. Dovahkiin
    9. Hel
    10. Equestria
    11. Nurgle
    12. Cesare Opdracht ingeleverd

    Dus waar wacht je nog op? Geef je op!
    Ik hoop dat dit een fantastische wedstrijd mag worden.
    Met vriendelijke groet,
    HEAVYMETAL aka Erieka

    Opdrachten:
    De 1e opdracht zal een per pb naar elke kandidaat verzonden worden. Bij deze opdracht zullen 2 mensen afvallen. Voor deze opdracht krijg je 12 dagen de tijd en er kan om uitstel gevraagd worden. Deadline: 21 januari Deze opdracht is door iedereen ingeleverd en door mij nagekeken.


    Aangezien jullie zo snel klaar waren met de eerste opdracht, zet ik nu al de tweede opdracht neer. Jullie krijgen net zoveel tijd als de volgende keer. De opdracht voor deze keer zal zijn: 'Schrijf een stand alone (los verhaal) over met een liedje dat je graag luistert als inspiratie! 16+, fanfic, maakt me niet uit. Verras me! Het liefst minimaal 300 woorden en maximaal 1500. Deadline: 29 januari
    Voor de mensen die de opdracht niet goed snappen heb ik voorbeelden:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3


    Toen ik op school zat, kreeg ik ineens heel veel inspiratie voor een nieuwe opdracht. Deze luidt: 'Stel je komt met mij op een onbewoond eiland. Wat is het eerste wat je doet en wat maken we mee. Schrijf hier een verhaal over van ongeveer 800 tot 1000 woorden. Als je iets meer hebt dan de limiet is dat natuurlijk niet erg. Deadline: 25 februari

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 14:03 ]


    26 - 02 - '16

    xlufjoetoexx schreef:
    Mijn tweede inzending. (:


    Mooooii (:


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Mooooii (:


    Bedankt, ook voor je reactie onder het hoofdstukje! <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Buh, ik wil ook nog antwoord op mijn vraag op de vorige pagina! >.<


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Betekend dat, dat je de songtekst er ook in moet verwerken? Of zat dat toevallig bij deze twee?
    Is wel handig om te weten.


    Ja, het liefste wel ja. (:


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ja, het liefste wel ja. (:

    Oké. Dan weet ik dat. :]


    I can't even think straight.

    Buh, en natuurlijk is de wedstrijd vol. Mag ik vervanger zijn voor een van de twee doorgekraste mensen? :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Buh, en natuurlijk is de wedstrijd vol. Mag ik vervanger zijn voor een van de twee doorgekraste mensen? :')


    Dat zou ik niet eerlijk vinden tegenover die mensen, want dat zijn namelijk de mensen die zijn afgevallen.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ja, het liefste wel ja. (:


    Buhh, ik had m al af >.< Nou ja, dan maar zien of ik de songtekst nog ergens tussen kan proppen xD

    Hel schreef:
    (...)

    Buhh, ik had m al af >.< Nou ja, dan maar zien of ik de songtekst nog ergens tussen kan proppen xD


    Da's mooi (:


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dat zou ik niet eerlijk vinden tegenover die mensen, want dat zijn namelijk de mensen die zijn afgevallen.


    Ohh, serieus? Nee dat wist ik niet. Tuurlijk niet dan. Ik had verkeerd gekeken, sorry (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ohh, serieus? Nee dat wist ik niet. Tuurlijk niet dan. Ik had verkeerd gekeken, sorry (;


    Maakt niet uit (:


    26 - 02 - '16

    wqanneer krijgen we btw te horen wie er bij 1 afciel. wat het zou wel vaag zijn dat j je opdracht inleverd en dan afvaltxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    wqanneer krijgen we btw te horen wie er bij 1 afciel. wat het zou wel vaag zijn dat j je opdracht inleverd en dan afvaltxD

    Ik neem aan de twee mensen die in het lijstje doorgestreept zijn... Zoals vermeld is.


    I can't even think straight.

    MisPattinson schreef:
    wqanneer krijgen we btw te horen wie er bij 1 afciel. wat het zou wel vaag zijn dat j je opdracht inleverd en dan afvaltxD


    beantwoord dit je vraag?

    HEAVYMETAL schreef:
    RiverFire en Rembrandt zijn de afgevallen mensen. Jullie lijken me echt hele aardige mensen, maar jullie verschillen heel erg veel van mij en mijn interesses.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Trouwens, ik heb mijn stuk bijna af, ik had gisteren tijd over :3 Met een beetje geluk is hij vanavond helemaal af (:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli